Beantwoord

Resterende mb’s kloppen niet

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Beste Odido,

Ik heb 15000 mb’s per maand.

volgens de app zou ik de maand 2190 mb’s al hebben verbruikt. Dan blijft er dus 12810 mb’s over. Echter volgens jullie heb ik nog maar 4787 mb’s over. 
Hoe kan dat. Volgens klantenservice zij de gegevens in de app niet up rondste, waarom tonen jullie die dan al wel. Erg onduidelijk en onjuist. Graag per omgaande oplossen. 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 November 2023, 14:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Carin, bedankt voor je screenshots! Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer informatie over je dataverbruik. In totaal heb je per maand inderdaad 15.000MB (15GB). Deze is echter opgesplitst in 2 bundels: 5GB Klantvoordeel en 10GB uit je normale bundel. Op het moment van je screenshot was de 5GB Klantvoordeel-bundel al deels verbruikt. Daarna spring je over op 10.000MB uit je normale bundel. Ik denk inderdaad dat het overzicht niet helemaal up to date was. Helemaal onderaan de pagina kun je zien hoelaat deze voor het laatst is bijgewerkt. Als je naar verbuik > internet gaat, zie je op 8 november: 2852MB staan. Dit zal rond/net na je screenshot geweest zijn. Daaronder zie je nog een keer op die dag een verbruik van 5123MB staan. Ik heb deze aantallen + de overige aantallen uit je verbruik bij elkaar opgeteld en van 15.000MB afgehaald en dan kom ik precies uit op de 4492MB die je nu nog beschikbaar hebt.

Je kunt de pagina daarom altijd het beste even verversen, zodat je verbruik up to date is als je deze bekijkt. Zie hieronder. 

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

 

Reageer