Beantwoord

Samen Unlimited toevoegen.

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Wij willen graag overstappen naar odido. Nu heb ik mijn abo aangevraagd met nummer behoud voor begin oktober. Deze kan ik nog niet aan mijn account koppelen. Hierdoor kan ik geen Samen Unlimited afsluiten voor mijn vrouw. Hoe kan ik dit oplossen? 

Met vriendelijke groet,

Rob

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 27 September 2023, 10:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Baxm 

Super om te horen dat jullie willen overstappen naar Odido. Je kan het account koppelen zodra je nummerbehoud is verwerkt. Dus nog even geduld. Mocht het tegen die tijd niet lukken, laat het ons weten dan helpen we je direct verder. 

Hey Hajar ,

Dat begrijp ik echter wil mijn vrouw ook ren contract afsluiten.. en die loopt op de zelfde dag af als het mijne vandaar zou het fijn zijn als dit eerder zou kunnen. Kan ik dan het beste bellen? Via de chat is nooit iemand bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Baxm, heel leuk dat jullie gaan voor Unlimited Samen! Als jullie abonnementen op dezelfde dag aflopen, lijkt me dit heel goed te combineren. Het zal ook telefonisch nog wel druk zijn, maar je kunt inderdaad het beste bellen met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen jullie hier optimaal bij helpen! 

Laat je het ons weten of het allemaal is gelukt? We zijn erg benieuwd en hopen jullie binnenkort écht welkom te heten in onze Odido familie! 😄

Reageer