Service nummers deblokkeren

  • 3 December 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Hoi,

Ik kan nogsteeds geen service nummers bellen vanuit mijn prepaid nummer *** (bewerkt door moderator)

Er staan geen blokkades aan, betalingen open of dergelijke

Mvg

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hey Andrew, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je inmiddels al contact gehad met een van mijn collega's? Ik zie namelijk geen blokkades staan op servicenummers. Deze zouden het gewoon moeten doen. Gaat het wel om het nummer met 71 op het eind? Ik duik er wel graag voor je in. Wat hoor je precies als je een servicenummer probeert te bellen en welk nummer probeer je te bellen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Andrewvd  Dit is een probleem waar de moderators je bij kunnen helpen, of ga even langs de https://www.odido.nl/winkels (mits mogelijk).

Toch reageer ik even omdat je telefoonnummer openbaar stond.
Tegenwoordig is dat niet verstandig , denk aan misbruik, whatsapp-fraude en meer, 

Dus ik heb een moderator gevraagd om dat even te verwijderen. 
Je kan het nummer in je forum profiel kwijt dat zien alleen de moderators.

MVG. En fijne avond!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Andrew, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je inmiddels al contact gehad met een van mijn collega's? Ik zie namelijk geen blokkades staan op servicenummers. Deze zouden het gewoon moeten doen. Gaat het wel om het nummer met 71 op het eind? Ik duik er wel graag voor je in. Wat hoor je precies als je een servicenummer probeert te bellen en welk nummer probeer je te bellen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer