Sim only abonnement duurder dan abonnement bij telefoon

  • 18 September 2023
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik mag mijn abonnement  verlengen. Mijn huidige telefoon is nog in prima staat, dus wil graag weer een SIM only.
Deze is (met exact dezelfde randvoorwaarden) duurder (€13 per maand) dan hetzelfde abonnement met een mobiele telefoon. (€11,50 per maand)
Ik wil graag die prijs die bij de mobiele telefoon zit (iPhone 15, 128GB) maar dan zonder die iPhone 15. Hoe doe ik dat?

Sim Only:


Abonnement bij mobiel:

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik zeg, snel doen want ik krijg nu een aanbod van  18,50 euro - 2,50 = 16 euro! bij een 1 jaar contract.

 

Dat is geen antwoord op mijn vraag. :)

Het verschil tussen wat jij toont komt omdat je niet vanuit een verlengoptie komt.

Ik heb geen haast met “verlengen”, want wat jij toont is nog een stuk duurder dan mijn huidig abonnement stilzwijgend door laten lopen, waarbij ik dan maandelijks op kan zeggen als er ergens een betere deal voorbij komt.

Reputatie 7
Badge +14

Maar dan zie je dus dat er tegenwoordig verschillen zijn in abonnement prijzen.

Of je met of zonder toestel verlengt heeft dus een invloed op de abonnment prijs. Zelfde blijkbaar of je als nieuwe of bestaande klant een abonnement afsluit.

Het is geen antwoord op mijn vraag; ik zal hem even verduidelijken en dik maken, maar volgens mij ben jij geen Odido medewerker?

Ik wil graag die abonnementsprijs die bij de mobiele telefoon zit (iPhone 15, 128GB) maar dan zonder die iPhone 15. Hoe doe ik dat?

Odido claimt het volgende: 

We laten je graag zien hoe het ook kan. Vóór 2028 willen we onze eigen uitstoot van broeikasgassen met 90% verminderen. Door minder materialen te gebruiken. En door de levensduur van onze producten te verlengen.

 

Dan is een mooi uitgangspunt toch dat je mensen stimuleert om langer met hun telefoon te doen; dus Sim Only?

Reageer