Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 19 March 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Ik heb me oude simkaart niet meer. en zou het graag willen activeren. kunnen Julie me hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Rose1968 19 March 2024, 15:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Rose1968, welkom op onze Community! Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar hiervoor moet ik een verificatie per SMS uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Aangezien je de oude simkaart niet meer hebt, is het ook niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er nog andere opties! Je kunt eventueel langsgaan in één van onze winkels en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's de nieuwe simkaart voor je activeren of ik kan je een e-mail sturen, waarnaar je een kopie van je legitimatiebewijs kunt sturen en mijn collega's kunnen dan binnen 24 uur de nieuwe simkaart voor je activeren! 

Echter, ben ik gaan zoeken en ik ben het nummer dat eindigt op ***5569 tegengekomen en ik zie dat er een nieuwe simkaart is gekoppeld en ook is geactiveerd. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp nodig? Laat het maar gerust weten! 😄

Hallo @Rose1968, welkom op onze Community! Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar hiervoor moet ik een verificatie per SMS uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Aangezien je de oude simkaart niet meer hebt, is het ook niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er nog andere opties! Je kunt eventueel langsgaan in één van onze winkels en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's de nieuwe simkaart voor je activeren of ik kan je een e-mail sturen, waarnaar je een kopie van je legitimatiebewijs kunt sturen en mijn collega's kunnen dan binnen 24 uur de nieuwe simkaart voor je activeren! 

Echter, ben ik gaan zoeken en ik ben het nummer dat eindigt op ***5569 tegengekomen en ik zie dat er een nieuwe simkaart is gekoppeld en ook is geactiveerd. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp nodig? Laat het maar gerust weten! 😄

 

Ja het is gelukt!

 

ben naar een odido shop geweest nog bedankt!

Reputatie 6
Badge +6

@Rose1968 Superfijn dat het is gelukt in onze winkel, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😊

Reageer