Beantwoord

Simkaart besteld maar nooit ontvangen

  • 19 September 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Bij t-mobile heb ik een tijd geleden een prepaid simkaart gekocht, nu zou die geleverd moeten zijn maar ik heb deze nooit ontvangen.

 

na 2x bellen en uur verder en 4x doorverbonden te zijn hier maar eens kijken of iemand mij kan helpen aan een prepaid simkaart te komen die niet geleverd is.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2023, 08:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @z058 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je ook een bevestigingsmail ontvangen van je bestelling en is het geld afgeschreven? Zou je een screenshot kunnen sturen van je bevestigingsmail en betaalbewijs zonder persoonsgegevens? De screenshots kun je in dit topic delen en je kan mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres. Dan kijk ik graag met je mee!

 

 

Bij t-mobile heb ik een tijd geleden een prepaid simkaart gekocht, nu zou die geleverd moeten zijn maar ik heb deze nooit ontvangen.

 

na 2x bellen en uur verder en 4x doorverbonden te zijn hier maar eens kijken of iemand mij kan helpen aan een prepaid simkaart te komen die niet geleverd is.

nog steeds geen reactie helaas, inmiddels wel tv en internet maar deze simkaart is nog steeds spoorloos.

Reageer