Beantwoord

Simkaart besteld, niet ontvangen

  • 10 January 2024
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik heb inmiddels al een dag of 10 geleden een nieuwe simkaart besteld. Ik heb dus ook al zo lang geen internet en ik kan niet bellen.

Ik kan dus ook niet bellen met de klantenservice.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 10 January 2024, 12:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @paula65, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Wanneer en op wat voor manier had je de simkaart besteld? Deze kun je atlijd binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Houd er rekening mee dat het soms ietsje langer kan duren, omdat er vertraging zit bij PostNL. Zou je het bij hen kunnen navragen? Als de simkaart is besteld, wordt deze altijd dezelfde dag of de volgende dag verstuurd naar onze koerier PostNL. 

Mocht je een snellere optie willen, kun je ook altijd langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik heb hem 30 december via mijn odido bestelt.

Bij postnl is daarover niks bekend.

Ik heb een bevestiging via de mail ontvangen.

 

Groet, paula

Reputatie 6
Badge +6

@paula65 dan is er vermoedelijk iets niet goed gegaan met de bezorging. Ik zou een nieuwe voor je kunnen bestellen of je kunt even langsgaan in één van onze winkels, waar je direct een nieuwe simkaart kunt aanvragen. Mijn collega's helpen je dan ook met het koppelen en activeren van de simkaart. Dat lijkt me een snellere en betere optie, voor het geval weer mis gaat. Zou je dat willen en lukt het om even langs te gaan? Of heb je liever dat ik er één voor je bestel? 

Ik verneem het graag van je!

Groetjes, 

Pharwin

Ik zie dat er ook een odidovestiging in nieuwegein is, daar ga ik morgen wel langs. Bedankt

Reageer