Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • 13 September 2023
  • 8 reacties
  • 401 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn simkaart is gisteravond geblokkeerd.

In de app staat aangegeven dat er 2 facturen openstaan, maar die zijn al op 25 augustus voldaan. Er is geen service medewerker beschikbaar om dit op op te lossen.

Graag reactie

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 13 September 2023, 12:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen, 

 

Dat is vervelend! Heb je de bedragen handmatig overgemaakt of via de iDeal url? Heb je gekeken of deze ook afgeschreven zijn van je rekening? Heb jij je forum profiel helemaal ingevuld met klant nummer enzo? Zo kan een moderator je sneller helpen. Dit kan je doen via hier

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @resada070 

Op deze pagina vind je ook veel nuttige informatie over het betalen van je factuur en achterstanden.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Bedankt voor uw reactie.

Het is betaald via iDeal, en het is van de rekening afgehaald. Op 25 augustus was mijn Sim kaart al geblokkeerd, en heb de betaling dezelfde dag gedaan. Binnen een uur was de blokkade opgeheven. 
Nu zie ik in de app dat de facturen nog openstaat.

ik heb m’n Klantnummer in de profiel gezet, in het vakje abonnement 

 

Reputatie 7
Badge +15

@resada070 

Hij moest eigenlijk in het vakje klantnummer zodat hij alleen zichtbaar is voor de moderators, nu is hij zichtbaar voor iedereen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Resada, allereerst van harte welkom op de Community! Een geblokkeerde simkaart is nooit fijn, laten we dat snel fixen. Gaat het om het nummer met 60 op het eind? Ik zie hier namelijk geen betaling op 25 augustus, dus er staan inderdaad nog twee facturen open voor de maanden juli en augustus. Ik zie wel dat er afgelopen maanden vaker facturen open stonden waarvan er in juni veel zijn betaald. Wellicht dat hier de verwarring ontstaat en dat er met je laatste betaling alleen de andere openstaande facturen zijn betaald. Je kunt ook een screenshot met me delen van de betaling op 25 augustus. Let op: dit kan niet via een privébericht en zal dus alleen in dit topic kunnen. Zorg er daarom voor dat je persoonlijke gegevens onleesbaar maakt.

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Dan duik ik er voor je in! 

Hierbij de screenshot. Ik heb het gechecked, de openstaande facturen die in de app word aangegeven is op de 25e betaald.

Klopt, Het gaat om de nummer dat eindigt op 60

Klopt, Het gaat om de nummer dat eindigt met 60

 

Reageer