Simkaart gestolen; blokkeren en nieuwe bestellen

  • 18 September 2023
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn telefoon is donderdag gestolen en ik probeer al 5 dagen iemand te pakken te krijgen om mijn SIM kaart te laten blokkeren maar dat lukt dus niet omdat er niemand is. 

 

En nee, ik kan dit niet via internet doen want de verificatie code word dus naar mijn gestolen telefoon gestuurd! 

 

Dit is urgent, help me alsjeblieft.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Mars (lijkt alsof ik tegen mezelf praat), om het netjes te houden; niet leuk dat je telefoon is gestolen! Geen zorgen, ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en ik heb direct gekeken, er zijn geen extra kosten gemaakt. Dus maar je daar ook s.v.p. geen zorgen over.

Kan ik je helpen met het bestellen van een nieuwe simkaart? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je daar ook direct bij! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo? Nogmaals, dit is zéér urgent!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik heb hierover melding gemaakt bij de moderators. Even geduld hulp is onderweg. 
Hoe bedoel je er is al 5 dagen niemand aanwezig om je te assisteren? Ik hoor het graag. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mars (lijkt alsof ik tegen mezelf praat), om het netjes te houden; niet leuk dat je telefoon is gestolen! Geen zorgen, ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en ik heb direct gekeken, er zijn geen extra kosten gemaakt. Dus maar je daar ook s.v.p. geen zorgen over.

Kan ik je helpen met het bestellen van een nieuwe simkaart? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je daar ook direct bij! 😄

Marciano, ik heb je gisteren een privébericht gestuurd met de gegevens waar je om vroeg, wanneer kan ik m'n nieuwe simkaart verwachten? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Marcel, ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd. Binnen maximaal 3 werkdagen ontvang je je nieuwe simkaart thuis door de brievenbus. Laat je het me weten als je hem hebt onvangen? Dan help ik je ook graag met het activerenvan de simkaart en je andere vragen! 😊

Reageer