Beantwoord

Simkaart kwijt in buitenland

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Beste, ik ben op reis en ben mijn Sim kaart kwijt geraakt. Ik zat bij tele 2 maar om een nieuwe Sim kaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app. Alleen om Dit te activeren krijg ik een sms op mijn nummer. Maar die ben ik dus kwijt! Zou je dit kunnen oplossen? 
 

daarnaast kan ik ook geen contact opnemen met de klantenservice omdat ik alleen een internet bundel heb. 
 

groetjes roy 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 7 November 2023, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Roy, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je op reis bent, minder fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan blokkeer ik direct je huidige simkaart en - na wat extra controles -  bestel ik ook een nieuwe voor je. Houd er rekening mee dat we deze alleen naar je adres in Nederland kunnen sturen. Iemand thuis zou hem dan wellicht naar je op kunnen sturen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik ben mijn simkaart kwijt hier in Tanzania, en om een nieuwe aan te vragen of in te loggen waar dan ook heb ik een code nodig die verstuurd wordt naar ... mijn nummer. Zelfde geldt voor facturen openen; lukt niet zolang je niet in je Tele 2/odido kan , wat niet lukt zonder verificatiecode die wordt gesmst naar het nummer waar je de simkaart van kwijt bent...! Ik word helemaal horendol. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
Dank en groet, M.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tanzaniamd ,

Je kunt beter een eigen topic aanmaken als je zelf ook geholpen wilt worden.

Reageer