Beantwoord

Simkaart stuk in het buitenland Indonesië

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag 

 

Helaas is mijn simkaart defect en ik verblijf in Indonesië.... ik kan dus niet met jullie bellen maar ik zou wel graag een oplossing willen. Hoe krijg ik een nieuwe simkaart hier in indonesie die ook geactiveerd is. 

 

Gaarne jullie inzicht 

 

Groetjes Quintcy

icon

Beste antwoord door Quintcy 15 February 2024, 00:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Quintcy, welkom op de Community en tof dat je in Indonesië verblijft! Minder dat je simkaart kapot is. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega. Volgens haar notitie werkt je simkaart weer, klopt dat? Ik zie wel dat je geen actieve bundel hebt voor in Indonesië. Op deze pagina vind je alles over de tarieven en dekking. Je kan daar (handmatig) verbinding maken met de netwerken Indosat Ooredoo en Telkomsel. Laat je het me weten of alles in orde is? 😄

Hoi Quintcy, welkom op de Community en tof dat je in Indonesië verblijft! Minder dat je simkaart kapot is. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega. Volgens haar notitie werkt je simkaart weer, klopt dat? Ik zie wel dat je geen actieve bundel hebt voor in Indonesië. Op deze pagina vind je alles over de tarieven en dekking. Je kan daar (handmatig) verbinding maken met de netwerken Indosat Ooredoo en Telkomsel. Laat je het me weten of alles in orde is? 😄

 

Hello

 

Klopt mijn maat in nederland heeft gebeld met jullie. Eigenlijk weer het zelfde gedaan als eerst. De sims eruit erin dat x 3 en toen werkte het weer... 

 

Dank je wel

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Quintcy, fijn dat je het met hulp van je maat hebt weten te regelen en dat 'ie weer werkt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een heel fijn verblijf in Indonesië! 😎

Reageer