Beantwoord

Simkaart verwisselen

  • 18 October 2023
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

Vanaf 17 oktober mag ik mijn nieuwe simkaart (abonnement) verlengen, nu heb ik de nieuwe simkaart erin gedaan en werkt hij niet? Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 October 2023, 11:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ilsedk 

Bij een verlenging kan je de oude simkaart blijven gebruiken, werkt die wel?

Nee die werkt niet meer.

Ik heb toestel gekregen eerder dit jaar, mijn oude abbo liep tot 17 oktober. Dus dat betekend toch dat ik vanaf 18 mijn nieuwe Sim erin kan doen die ik heb gekregen bij het nieuwe toestel?

Sorry die oude doet het nog wel.

Reputatie 7
Badge +15

@Ilsedk 

Die kan je dus gewoon blijven gebruiken 👍

Maar waarom heb ik dan een nieuwe simkaart gekregen? Ik heb een heel nieuw abonnement, word dat dan automatisch veranderd?

Reputatie 7
Badge +15

@Ilsedk 

Waarom er een nieuwe simkaart bij zit, weet ik niet maar toen ik ging verlengen ging het abonnement in met dezelfde simkaart. Ik kreeg geen nieuwe.

Weet je toevallig vanaf wanneer mijn nieuwe abonnement dan ingaat? Mijn oude eindigde gisteren staat er, maar ik zit nog steeds op mijn oude abonnement gek genoeg?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ilse, superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Zoals @Waqqas zegt kun je inderdaad bij een verlenging je oude simkaart blijven gebruiken. Even voor de zekerheid; gaat het om het ordernummer dat eindigt op 542? Ik heb deze bestelling er direct eens bijgepakt en ik zie dat het wel gaat om een nieuw abonnement met nummerbehoud (dus geen verlenging). Vandaar dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Je contract liep inderdaad tot en met 17 oktober 2023, maar je abonnement blijft gewoon doorlopen totdat je nieuwe ingaat, zodat je nooit offline bent. Ik zie inderdaad dat je de bestelling al een paar maanden geleden hebt gedaan en de activatiedatum staat op 28 oktober. Op 28 oktober ontvang je een SMS over je nummerbehoud en wanneer deze is overgezet. Vanaf dat moment kun je je nieuwe simkaart gebruiken.

Is het zo helemaal duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Reageer