Beantwoord

Simkaart werkt niet meer

  • 22 November 2023
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Mijn prepaid simkaart werkt niet meer, en als ik probeer in te loggen om een nieuwe te bestellen wordt een SMS verstuurd maar die kan ik niet ontvangen.
Er is de laatste 6 maanden nog wel gebruikt gemaakt van de simkaart dus zou niet geblokkeerd moeten zijn. De kaart is al in meerdere toestellen getest.
Hoe kan ik een nieuwe simkaart bestellen?

icon

Beste antwoord door salesehv 30 November 2023, 11:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Salesehv, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Je kunt simpelweg via de webshop een nieuwe simkaart bestellen of even langsgaan in een van onze shops

Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me een privébericht stuurt met je 06-nummer, dan kan ik voor de zekerheid ook nog even naar de status van je simkaart kijken! 😄

PB met nummer is verstuurd. Bestellen via de webshop lukt helaas niet omdat ik geen SMS kan ontvangen om in te loggen.

Hoi Salesehv, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Je kunt simpelweg via de webshop een nieuwe simkaart bestellen of even langsgaan in een van onze shops

Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me een privébericht stuurt met je 06-nummer, dan kan ik voor de zekerheid ook nog even naar de status van je simkaart kijken! 😄

 

Probleem is opgelost, toestel ondersteunt geen 3G en 2G is door Odido uitgeschakeld.
In een 3G toestel werkt de simkaart correct.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, bedankt voor het laten weten in je topic! Ook hier; ik hoop dat je snel een mooi nieuw toestel vindt! 😁

Reageer