SMS naar 2244 geen reactie

  • 4 February 2024
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Vlak voor dat TMobile is omgezet naar Odido heb ik een 24-uur unlimited voucher op ontvangen. Code zou een jaar geldig zijn. Probeer deze nu te gebruiken (door een sms te sturen naar 2244) maar er volgt geen reactie. Ook is de unlimited bundel niet zichtbaar in de app.

Werken deze codes niet meer na het overgaan naar Odido?

Bedankt!

Johrick van Odido 2 maanden geleden

Hi @Xandrios,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Het kan inderdaad kloppen dat je afgelopen zondag geen bundel kon activeren. We hebben zondag namelijk een kleine verstornig in het systeem gehad. Inmiddels is deze opgelost en kun je weer gebruik maken van je bundels en codes. De naam wijziging heeft dan ook geen invloed gehad op de geldigheid van de codes. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Xandrios,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Het kan inderdaad kloppen dat je afgelopen zondag geen bundel kon activeren. We hebben zondag namelijk een kleine verstornig in het systeem gehad. Inmiddels is deze opgelost en kun je weer gebruik maken van je bundels en codes. De naam wijziging heeft dan ook geen invloed gehad op de geldigheid van de codes. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden! 

Reageer