Hallo Odido community,
Ik zit in het buitenland (Taiwan) met een groot probleem. Momenteel verblijf ik voor 9+ maanden in Taiwan, ik was in februari vertrokken.
In Nederland heb ik bij de Odido klantenservice en de fysieke winkel mijn abbonement telefoonnummer (was een oude Tele2 bundel) naar een: ‘ Nummer behoud prepaid’ simkaart overgezet.
Hiervoor heb ik voor 10 euro een fysieke simkaart gekocht en die heeft de medewerker omgezet met als belangrijk verzoek: ‘ Als je in Taiwan bent zorg dan ervoor dat je om de 3 maanden een SMSje doet naar Nederland om je nummer ‘actief’ te houden.
Alleen mijn probleem is dat ik continue foutmelding 10 krijg en mijn smsjes niet kan versturen. Ookal zit er al geld op de prepaid (standaard 10 euro).
Vreemde is dat ik wel smsjes ontvang van Odido, zoals een verificatie code…
Wat kan ik hier aan doen? Ik wil liever niet bellen naar NL (HOGE KOSTEN) en de Chatbot zegt al dagen ‘dat er geen adviseurs’ zijn.
Groeten!
Beste antwoord door cloudio1337
Bekijk origineel