Beantwoord

T-mobile maanden geleden opgezegd, Odido slecht of niet bereikbaar en reageert niet op mail maar blijft me faktureren

  • 30 December 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Zoals in onderwerp/titel:

 

Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op.  Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij. 

 

From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist
Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05
To: Odido Service <service@odido.nl>
Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido

 

Hoi,

 

Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid.

 

We hopen je weer terug te zien

 

Kenmerk: 9001/63679987

refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId

 

Beste meneer Stevens,

Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten.

Datum stopzetting
We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken.

Nummerbehoud
Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk.

Goed om te weten

  • Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt.
  • Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.


Waarom ga je weg?
We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug.

     Ga naar de korte vragenlijst     



Heb je nog vragen?
Vind je antwoord snel op t-mobile.nl/klantenservice.


Vriendelijke groeten,
Trudy
T-Mobile

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 3 January 2024, 14:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Zoals in onderwerp/titel:

 

Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op.  Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij. 

 

From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist
Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05
To: Odido Service <service@odido.nl>
Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido

 

Hoi,

 

Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid.

 

We hopen je weer terug te zien

 

Kenmerk: 9001/63679987

refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId

 

Beste meneer Stevens,

Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten.

Datum stopzetting
We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken.

Nummerbehoud
Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk.

Goed om te weten

  • Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt.
  • Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.


Waarom ga je weg?
We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug.

     Ga naar de korte vragenlijst     



Heb je nog vragen?
Vind je antwoord snel op t-mobile.nl/klantenservice.


Vriendelijke groeten,
Trudy
T-Mobile

Hallo @afcart1, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb je nummer maar even afgeschermd, omdat dit een openbaar forum is waar iedereen dit kan zien. Wegens privacyredenen heb ik deze afgeschermd. Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en ik zie dat je meerdere malen een opzegging aan ons hebt doorgeven, maar dat het ook contact hebt gehad om deze te annuleren. Vandaar dat je abonnement door is gaan lopen. Als je wilt, kan ik deze direct voor je opzeggen. Stuur me even een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan regel ik het gelijk voor je! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Groet, 

Pharwin

Reageer