Beantwoord

T-Mobile toestelflexibiliteit


Goeiemiddag, 

Ik wou tijdens een lopend abonnement alsnog een telefoon toevoegen, een bepaald forum topic gaf aan dat dit kon doormiddel van een linkje.

ik men telefoon nummer invullen en gaf inderdaad aan dat het kon, vervolgens de apple iphone 12 pro selecteren en het zelfde abonnement invullen als ik nu heb.

vervolgens alle stappen doorlopen en denkende dat het goedkomt maar heb nu toch mijn twijfels, iemand die meer duidelijkheid kan geven want ik snap er niks meer van.

 Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 July 2021, 12:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Captainbounty

Doel je op toestel flexibiliteit? 
Kreeg je een foutmelding tijdens het bestelproces of heb je nog geen bevestiging ontvangen? We horen het graag van je. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Captainbounty 

Ik geloof dat je inderdaad op toestelflexibiliteit doelt. Als je wilt dan kijk ik graag met je mee. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik of alles goed staat.

Hoi @Captainbounty

Doel je op toestel flexibiliteit? 
Kreeg je een foutmelding tijdens het bestelproces of heb je nog geen bevestiging ontvangen? We horen het graag van je. 

Ik kreeg dus geen foutmelding, maar geloof dat je blijkbaar met een sim only abbonement elk moment verlegen kunt als je er een toestel bii wilt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Captainbounty 

Als je abonnement is begonnen als sim only dan kun je na 30 dagen gratis verlengen met een abonnement & toestel.

Deze optie is volgens mij ook beschikbaar bij externe providers maar daar betaal je mogelijk extra voor deze optie, via T-Mobile is het gratis.

Dag beste lezers,

 

Ik heb een week geleden een nieuw sim only abonnement met nummerbehoud afgesloten. Dit abonnement gaat ergens in september in i.v.m. nummerbehoud. 

 

Nu wil ik toch een telefoon aan het abonnement toevoegen. Hoe werkt dit precies? Welke stappen moet ik doorlopen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis van Dinter

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DvDinter 

Bij een sim only kan je pas 30 dagen na de start van je sim only een toestel erbij nemen.

Voorwaarden toestel flexibiliteit

Wat je eventueel wel zou kunnen doen als je nu al een nieuwe toestel wilt is je sim only annuleren en een abonnement met toestel nemen, het abonnement zal dan na je huidige abonnement ingaan maar het toestel ontvang je dan alvast mits op voorraad.

Hallo @DvDinter 

Bij een sim only kan je pas 30 dagen na de start van je sim only een toestel erbij nemen.

Voorwaarden toestel flexibiliteit

Wat je eventueel wel zou kunnen doen als je nu al een nieuwe toestel wilt is je sim only annuleren en een abonnement met toestel nemen, het abonnement zal dan na je huidige abonnement ingaan maar het toestel ontvang je dan alvast mits op voorraad.

 Dag Waqqas,

 

Bedankt voor je antwoord.

 

Het schiet mij net te binnen dat mijn vrouw een maand of 5 geleden ook een sim only abonnement heeft afgesloten bij T-Mobile. Ik zou dus aan haar abonnement het toestel kunnen toevoegen.

 

Maar hoe gaat dit in zijn werk. Moet ik inloggen bij T-Mobile Mobiel of Thuis en dan bij het mobiele abonnementen op "Verlengen" klikken en dan exact hetzelfde abonnement kiezen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis van Dinter

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DvDinter 

Op de website van T-Mobile kun je gewoon een nieuw abonnement met toestel kiezen en verlengen de einddatum van de sim only vervalt dan en het nieuwe abonnement gaat dan meteen in.

Je hoeft hiervoor niks extra's te betalen en je kan in de app of via My T-Mobile ook kiezen voor verlengen als je die optie ziet.

Hallo @DvDinter 

Op de website van T-Mobile kun je gewoon een nieuw abonnement met toestel kiezen en verlengen de einddatum van de sim only vervalt dan en het nieuwe abonnement gaat dan meteen in.

Je hoeft hiervoor niks extra's te betalen en je kan in de app of via My T-Mobile ook kiezen voor verlengen als je die optie ziet.

Ik heb nu bijna 6 maanden een sim only abonnement en heb ik een abonnement met toestel besteld, maar ik heb niet op verlengen gedrukt, maar de optie 'naar bestellen'. Val ik nu onder toestel flexibiliteit of ga ik nu een apart abonnement aan? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Davyz6 

Je bedoelt hier?

Via naar bestellen sluit je een nieuwe abonnement af dus je moest verlengen.

Reageer