Beantwoord

T-Mobile (WiFi) account koppelt niet aan Odido sinds overgang

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik had een Tele2 abbo (mobiele telefoon) en een T-Mobile abbo (WiFi voor thuis). Sinds het samen Odido is geworden moest ik een van de accounts verwijderen (wegens zelfde e-mail), dus verwijderde ik T-Mobile.

Als ik nu inlog op Odido kan ik echter mijn oude T-Mobile WiFi abbo niet meer koppelen.

Als ik druk op +Abbonement toevoegen → Bestaand abbonement toevoegen → Internet, zegt het dat het opgegeven adres niet voorkomt in hun systemen.

De adres gegevens kloppen echter wel. Wat moet ik doen?

Ik wil het namelijk gekoppeld hebben, ook omdat ik de facturen van de WiFi moet downloaden!

Alvast bedankt,

Sam Rees

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 September 2023, 12:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sam, tof dat je zowel een mobiel- als thuisabonnement bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je deze samen in Mijn Odido wil hebben om al je gegevens in te zien. Hier help ik je met alle plezier bij. Ik heb direct gekeken en ik zie dat zowel de voorletters als de geboortedatum op beide abonnementen verschillen. Deze moeten allereerst overeenkomen. Welke geboortedatum is juist? Dan passen we de ander aan. Om dit te mogen doen, heb ik een kopie van je ID nodig. Deze kun je gemakkelijk sturen als reactie op een mail die ik je straks ga sturen.

Stuur me eerst even een privébericht met de gegevens van je mobiele abonnement: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

@Marciano van Odidohier mijn ID!

[Afbeeldingen verwijderd door moderator - goed ontvangen door Marciano - bedankt!]

Reputatie 7
Badge +9

Hey Sam, bedankt voor de kopie van je ID! Ik heb je geboortedatum zojuist gewijzigd in ons systeem. Hier heb je zojuist ook een bevestigingsmail van ontvangen. Nu komen beide abonnementen volledig overeen en moet het lukken om je abonnementen aan elkaar te koppelen in Mijn Odido. Geef het systeem even de tijd om dit te verwerken. Ik gok dat je binnen een uurtje wel kunt inloggen op Mijn Odido en je Thuis-abonnement kunt toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer