Beantwoord

Te weinig MB's

  • 18 May 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb 1,5 maand geleden een nieuwe telefoon gekocht, hierbij heb ik tijdens de 'go go go deals' een 5000MB(€14 op dat moment) abonnement bestelt. Dit was toen een tijdelijke aanbieding. Maar nu heb ik maar 3000MB's(€12 op dat moment), terwijl ik wel €14,50 heb moeten betalen.

Is dit te verklaren/op te lossen? 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 May 2023, 23:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jelger D 

Blijkbaar had je eerst klantvoordeel, hiermee krijg je 2000mb extra en ook €2,50 korting 

Klantvoordeel krijg je wanneer er 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres staan geregistreerd.

Hallo @Jelger D 

Blijkbaar had je eerst klantvoordeel, hiermee krijg je 2000mb extra en ook €2,50 korting 

Klantvoordeel krijg je wanneer er 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres staan geregistreerd.

Ik heb nog even gekeken, ik heb inderdaad de 3000mb abonnement met klantvoordeel, dus 5000mb. Maar ik neem aan dat dat niet voor alleen de eerste maand geld toch?

Reputatie 7
Badge +15

@Jelger D 

Klantvoordeel is geldig zolang je 2 of meer abonnementen geregistreerd hebt staan op je adres dus het is niet alleen voor de eerste maand.

In je My T-Mobile account onder klantvoordeel zie je de abonnementen die zijn aangemeld en de bijbehorende voordelen.

@Jelger D

Klantvoordeel is geldig zolang je 2 of meer abonnementen geregistreerd hebt staan op je adres dus het is niet alleen voor de eerste maand.

In je My T-Mobile account onder klantvoordeel zie je de abonnementen die zijn aangemeld en de bijbehorende voordelen.

Oh, ik had blijkbaar het klantvoordeel nog niet geaccepteerd... Nu is het opgelost. Sorry voor uw tijd.

Reageer