Beantwoord

Telefoon abbonement stoppen.

  • 18 October 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik kan helaas niet contacteren omdat ik in het buitenland zit. Ik wil mijn telefoonabonnement op stop zetten aangezien ik 6 maanden in het buitenland blijf. Momenteel heb ik alweer een buitenlands nummer maar ik zou mijn oude nummer graag nog willen gebruiken zodra ik terug in Nederland ben. Mijn enige probleem is dat ik mijn Tele sim kaart niet meer heb waardoor ik geen toegang meer heb tot die nummer. Hoe zou ik mijn abbonement voorlopig op stop kunnen zetten zonder dat ik in mijn telefoonnummer hoef te komen? Ik kan helaas niet bellen met mijn momentele buitenlandse telefoonnummer :( 

icon

Beste antwoord door eric 19 October 2023, 08:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @mariiarrosa  Welkom bij Odido.

De moderators kunnen je nummer misschien omzetten in een prepaid, wat de kosten daarvan zijn weet ik niet.
 Hoewel ik begreep dat als je een tele2 abonnement hebt dat dan niet gaat🫣

Hoelang loopt je abonnement nog? Eén abonnement pauzeren gaat ook niet. 

Wacht even een reactie van de moderator af, misschien hebben ze een idee!

 

Ja dat klopt ik heb het even onderzocht en ik wil hem idd niet stoppen. Mijn enige probleem nu is dat ik geen toegang heb tot mij telefoonnummer vanwege verlies van simkaart. Misschien dat hier een oplossing voor is? Ook wou ik wel graag een abonnement lager nemen. Is er toevallig een ander manier van contact in plaast van in de reacties of bellen aangezien ik dat niet kan vanaf het buitenland 😅 Nog wel bedankt voor uw reactie :)

Reputatie 7
Badge +14

Een nieuwe simkaart kun je aanvragen via my-odido of via de klantenservice.  Deze wordt gestuurd naar je woonadres in Nederland.  Vandaar kan iemand hem doorsturen. 

Reageer