Beantwoord

Telefoonabbonement verlengen vanuit buitenland met inleveren toestel

  • 19 December 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Beste community, 

Ik moet uiterlijk 28 december mijn t-mobile abbonement verlengen. In mijn huidige abbonement moet ik mijn huidige toestel inleveren of een resterend bedrag betalen. Ik zit momenteel tot en met 10 januari in Zuid-Amerika, waardoor ik de verlengdeadline van mijn abbonement kan missen. Ik wil graag verlengen met een nieuw toestel. Kan deze deadline verlengd worden of kan ik verlengen vanuit hier, maar dan ben ik niet in staat het toestel meteen in te leveren/toestel aan te nemen wanneer deze bezorgd wordt?

 

Met vriendelijke groet, 

Dani

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 20 December 2023, 15:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @dani.p.99 ,

Helaas, de voorwaarden waren je bekend toen je de recycle deal afsloot. Het is aan het einde van de looptijd inleveren of afkopen. Dat laatste gebeurt automatisch als je hem niet inlevert. Het verlengen van je abonnement staat qua toestel helemaal los van het lopende abonnement.

Wat je nog kan doen is het toestel gewoon op de 2e hands markt aanbieden. Dat is wat er met recycle deals toestellen ook gebeurd.

Hoi @dani.p.99 ,

Helaas, de voorwaarden waren je bekend toen je de recycle deal afsloot. Het is aan het einde van de looptijd inleveren of afkopen. Dat laatste gebeurt automatisch als je hem niet inlevert. Het verlengen van je abonnement staat qua toestel helemaal los van het lopende abonnement.

Wat je nog kan doen is het toestel gewoon op de 2e hands markt aanbieden. Dat is wat er met recycle deals toestellen ook gebeurd.

 

Wat is de inlevertermijn na verlopen abbonement? Kan ik alsnog vanuit hier verlengen dan, als ik pas 10 januari (12 dagen na verstrijken abbonement) in Nederland ben. Ik zit hier voor studie, niet vakantie. 

 

Groet, 

Dani

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @dani.p.99 ,

Helaas, de voorwaarden waren je bekend toen je de recycle deal afsloot. Het is aan het einde van de looptijd inleveren of afkopen. Dat laatste gebeurt automatisch als je hem niet inlevert. Het verlengen van je abonnement staat qua toestel helemaal los van het lopende abonnement.

Wat je nog kan doen is het toestel gewoon op de 2e hands markt aanbieden. Dat is wat er met recycle deals toestellen ook gebeurd.

 

Wat is de inlevertermijn na verlopen abbonement? Kan ik alsnog vanuit hier verlengen dan, als ik pas 10 januari (12 dagen na verstrijken abbonement) in Nederland ben. Ik zit hier voor studie, niet vakantie. 

 

Groet, 

Dani

Hallo @dani.p.99, je kunt het toestel sowieso 4 maanden voor het einde van je contract aan ons terugverkopen. Als de einddatum is gepasseerd, heb je nog 21 dagen de tijd om dit te regelen. Dat is wel alleen online. Als je bijvoorbeeld kiest voor terugverkopen via één van onze winkels, kan het tot uiterlijk 3 weken na de einddatum van je contract. Is dat haalbaar voor jou? 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Hoi @dani.p.99 ,

Helaas, de voorwaarden waren je bekend toen je de recycle deal afsloot. Het is aan het einde van de looptijd inleveren of afkopen. Dat laatste gebeurt automatisch als je hem niet inlevert. Het verlengen van je abonnement staat qua toestel helemaal los van het lopende abonnement.

Wat je nog kan doen is het toestel gewoon op de 2e hands markt aanbieden. Dat is wat er met recycle deals toestellen ook gebeurd.

 

Wat is de inlevertermijn na verlopen abbonement? Kan ik alsnog vanuit hier verlengen dan, als ik pas 10 januari (12 dagen na verstrijken abbonement) in Nederland ben. Ik zit hier voor studie, niet vakantie. 

 

Groet, 

Dani

Hallo @dani.p.99, je kunt het toestel sowieso 4 maanden voor het einde van je contract aan ons terugverkopen. Als de einddatum is gepasseerd, heb je nog 21 dagen de tijd om dit te regelen. Dat is wel alleen online. Als je bijvoorbeeld kiest voor terugverkopen via één van onze winkels, kan het tot uiterlijk 3 weken na de einddatum van je contract. Is dat haalbaar voor jou? 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

 

Beste Pharwin, 

 

Als ik het goed begrijp, zou ik nu dus kunnen verlengen en aangezien het huidige contract op 28 december afloopt, heb ik tot 18 januari om dat oude toestel in te leveren. Ik ben op 10 januari terug in Nederland dus zou dan fysiek het toestel in kunnen leveren in een winkel. 

Het verlengen van het abbonement heeft geen invloed op dit inlevertermijn, toch? Als in, stel dat ik vandaag zou verlengen (20 december), dan betekent dat niet dat vandaag mijn oude contract afloopt, en dat ik dus vanaf vandaag 21 dagen zou hebben om het toestel te retourneren. 

Bedankt voor je hulp, 

Dani

Reputatie 7
Badge +9

Hey Dani, even een kleine correctie; online kun je je toestel terugverkopen tot 21 dagen na einddatum. In een van onze Shops kun je tot 50 dagen (3 weken extra) na einddatum het toestel terugverkopen. Dus je hebt hier sowieso genoeg tijd voor. Je kunt je dus lekker focussen op je studie in het buitenland! Verlengen heeft geen invloed op de inlevertermijn, dus je zit helemaal goed.

Heb je al een nieuw toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd! 

Ik wens je in ieder geval heel veel succes met je studie en alvast hele fijne feestdagen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Reageer