Telefoonabbonementen en Samen Unlimited niet te koppelen

  • 30 October 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedenavond allen,

 

Mijn vriendin en ik zijn beide klanten van T-Mobile en Tele 2 geweest en nu samen bij Odido. Wij zouden nu graag onze abbonementen willen koppelen en gebruik maken van de Samen Unlimited bundel. Helaas wil dit allemaal niet vlotten. In de browser heb ik van alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid kom ik er doorheen. Constant de melding 'Sorry, er gaat iets fout. Probeer het later nog eens'. Dit is nu al de gehele dag het geval en nu heb ik 2 abbonementen die nergens aan gekoppeld zijn. Tevens kreeg ik bij mijn oude Tele 2 abbonement 0.00 klantvoordeel wat erg vreemd is. Graag zou ik willen weten wat ik fout doe of waar de fout zit. Alvast bedankt voor de reacties!

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hi Azb100, tof dat jij en je vriendin allebei deel uitmaken van onze Odido-familie! Sorry voor de late reactie, jouw topic is ons volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's, is het al opgelost? Zo niet, dan kun je het beste bellen met mijn collega's van Sales. Je kunt ze bereiken op 0800-0092. Zij kunnen je hier absoluut bij helpen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Azb100, tof dat jij en je vriendin allebei deel uitmaken van onze Odido-familie! Sorry voor de late reactie, jouw topic is ons volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's, is het al opgelost? Zo niet, dan kun je het beste bellen met mijn collega's van Sales. Je kunt ze bereiken op 0800-0092. Zij kunnen je hier absoluut bij helpen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer