Beantwoord

Tijdelijk upgraden abonnement

  • 22 March 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Ik krijg verschillende antwoorden van verschillende Odido medewerkers. Ik wil van mijn T-Mobile abonnement (loopt tot januari 2025) naar de Odido Unlimited Plus en indien wenselijk na een maand terug gaan naar mijn oude abonnement. Daarom heb ik gevraagd om het zwart op wit te zetten zodat ik zeker weet dat ik na een maand terug kan gaan naar mijn ‘oude’ T-Mobile tariefplan. 
Ik heb telefonisch contact gehad met Stephanie die het met haar leidinggevende/supervisor ging bespreken omdat zij ook duidelijkheid wilde hebben. Haar leidinggevende heeft het uitgezocht en geeft aan dat het mogelijk is ookal is mijn oude contract niet afgelopen.


Ik heb 21 maart 2024 onderstaand bericht per mail ontvangen van Stephanie:

Kenmerk: 1034/
refComId:_:refComId
Beste,

zoals we net besproken hebben is je abonnement maandelijks aanpasbaar ook als je nog een t-mobile abonnement hebt kun je maandelijks switchen naar een odido abonnement of je hem nu omhoog of omlaag zet dat maakt helemaal niks uit,
dus ter bevestiging elk abonnement is maandelijks aanpasbaar

Tot gauw,
Stephanie van Odido

 

Wie van Odido kan dit voor mij uitvoeren zodat ik de Odido Unlimited Plus kan uitproberen om te zien of het mij bevalt? Let op: het betreft de Odido Unlimited Plus (bellen/internetten van en naar VS, Zwitserland en Turkije) en NIET de T-Mobile Unlimited Plus (extra kosten bellen/internetten VS, Zwitserland od Turkije).

Bevalt het mij niet? Dan wil ik over een maand weer terug naar mijn oude/huidige T-Mobile abonnement.

Hoor het graag.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 March 2024, 12:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dandanna 

Ik heb je in dit topic een antwoord gegeven.

https://community.odido.nl/abonnementen-en-prepaid-560/kan-abonnement-niet-wijzigen-355493?postid=1780141#post1780141

Reputatie 7
Badge +14

Binnen de propositie die ten tijde van het afsluiten van je abonnement geldig was kun je upgraden en downgraden. 

Als je gebruik wilt maken van een Unlimited plus van het huidige aanbod, dan zijn dat Hello abonnementen en dan dien je een verlening uit te voeren van je abonnement van januari 2023. Je geeft aan dat dit pas kan op 25 januari 2025. De mogelijkheid om even een maand naar Hello te gaan en dan weer terug naar je oude propositie van januari 2023 is niet mogelijk.

Reageer