Beantwoord

Toestelflexibiliteit

  • 30 January 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Goedemiddag,

Op 16 augustus 2023 heb ik mijn sim-only verlengd nadat ik gebeld werd met een persoonlijke korting.

Hier gaf ik expliciet aan dat ik wellicht een toestel wil nemen bij mijn abonnement maar geen keuze heb gemaakt en het toestel nog niet uit is. De dame aan de telefoon gaf aan dat het niet uitmaakt en je achteraf gewoon je gewenste toestel erbij kunt nemen. Je abonnement gaat dan weer in vanaf het moment dat je verlengd.

Helaas gebeld en krijg ik te horen dat het niet mogelijk is….Hoe kan dat kan iemand mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Cristien 30 January 2024, 10:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @hdaoudi84 Ga even langs een shop ze kunnen je daar verder helpen

Dossier Odido Toestelflexibiliteit

 

Heb je een  Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je:  Toestelflexibiliteit! Heb je nu een Sim Only Go-abonnement, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

 

Zo kom je in aanmerking voor Toestelflexibiliteit

Heb je nu een Sim Only Go-abonnement en is je abonnement officieel nog niet verlengbaar? Dan kun je Toestelflexibiliteit aanvragen.


Je abonnement is vanaf 120 dagen voor het einde van het contract te verlengen. Duurt het dus nog langer dan 120 dagen tot Go-abonnement afloopt, dan kun je vervroegd vernieuwen met Toestelflexibiliteit. Loopt je abonnement binnen 120 dagen af, dan kun je een normale verlenging aanvragen, of overstappen naar een andere provider.

Als je een betalingsachterstand hebt of als je op het moment van afsluiten van je huidige Sim Only in verband met je kredietwaardigheid niet in aanmerking kwam voor een abonnement met toestel, kun je geen gebruik maken van Toestelflexibiliteit.

Aan deze voorwaarden moet je nieuwe abonnement voldoen

  1. Je nieuwe abonnement moet een looptijd van 1 of 2 jaar hebben.
  2. De einddatum van je nieuwe abonnement moet later zijn dan de einddatum van je huidige Sim Only-abonnement.
  3. Je nieuwe abonnement bevat een toestelbundel van minimaal €1,- per maand.

 

 

 

Goedemorgen @hdaoudi84 Ga even langs een shop ze kunnen je daar verder helpen

Dossier Odido Toestelflexibiliteit

 

Heb je een  Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je:  Toestelflexibiliteit! Heb je nu een Sim Only Go-abonnement, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

 

Zo kom je in aanmerking voor Toestelflexibiliteit

Heb je nu een Sim Only Go-abonnement en is je abonnement officieel nog niet verlengbaar? Dan kun je Toestelflexibiliteit aanvragen.


Je abonnement is vanaf 120 dagen voor het einde van het contract te verlengen. Duurt het dus nog langer dan 120 dagen tot Go-abonnement afloopt, dan kun je vervroegd vernieuwen met Toestelflexibiliteit. Loopt je abonnement binnen 120 dagen af, dan kun je een normale verlenging aanvragen, of overstappen naar een andere provider.

Als je een betalingsachterstand hebt of als je op het moment van afsluiten van je huidige Sim Only in verband met je kredietwaardigheid niet in aanmerking kwam voor een abonnement met toestel, kun je geen gebruik maken van Toestelflexibiliteit.

Aan deze voorwaarden moet je nieuwe abonnement voldoen

  1. Je nieuwe abonnement moet een looptijd van 1 of 2 jaar hebben.
  2. De einddatum van je nieuwe abonnement moet later zijn dan de einddatum van je huidige Sim Only-abonnement.
  3. Je nieuwe abonnement bevat een toestelbundel van minimaal €1,- per maand.

 

 

 

Ik heb namelijk gebeld naar Odido alleen geven ze daar aan dat ik alleen kan verlengen als ik een bedrag van 71euro betaal (boete of iets dergelijk) en als ik dan verleng met toestel dat de nieuwe abonnement pas ingaat nadat mijn huidige sim-only abonnement verlopen is. Dus dan sluit ik een contract voor 4 jaar in totaal…. 

Reputatie 7
Badge +14

@hdaoudi84  Dat is iets anders. Dat heet Early Renewal.

Ze vergissen zich.Ga gewoon langs een shop dan helpen ze je verder.

https://www.odido.nl/winkels

Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? Odido heeft de oplossing:  Early Renewal. Met deze service  bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.

 

Zo werkt het

Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: Odido rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Reageer