Beantwoord

unlimited samen met telefoon

  • 10 September 2023
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is het nu of straks ook mogelijk om unlimited samen af te sluiten met een nieuwe telefoon. Dit omdat ik eind december 2 unlimited abbo's wil verlengen en 1 nieuwe wil afsluiten. En odido is dan voor mij enkel interessant als ik alle 3 met een nieuwe telefoon kan afsluiten.

 

icon

Beste antwoord door eric 10 September 2023, 15:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HousyC 

Dat kan zeker, Odido biedt sim only abonnementen aan en abonnementen met toestel.

Het is mij echter zowel op de site als in de app geheel onduidelijk hoe dit proces dan loopt en wat de totaal kosten zijn. Ik mis dus nog steeds het antwoord op mijn vraag. Het gaat hier over unlimited samen en niet over losse abbo's.

Reputatie 7
Badge +14

Als je voor het 2e en 3e abonnement een toestel wilt kiezen dan ga je gewoon naar die bestelpagina, dan kies je na het toestel welke bundel en dan zit er onder elke unlimited bundel een knop voor €20 euro i.v.m. samen unlimited. 

Mocht het toch nog lastig zijn, bezoek 1 van de ruim 100 Odido winkels, dan kan iemand je persoonlijk helpen met invullen.

Houdt er wel rekening mee dat voor elk nieuw toestel de contractant een BKR check en registratie aangaat. Als je 3 toestellen op een persoon zet moet zijn krediet waardigheid wel op orde zijn. Maar de extra abonnementen bij samen unlimited zijn natuurlijk wel super geprijsd!

Maar dan moet ik al wel eerst een abbo besteld hebben. Dat is wel een hele vreemde manier van zaken doen, net als me naar de winkel verwijzen. Sorry hoor maar eea klinkt niet echt betrouwbaar. Ik kijk het nog even aan, maar voel me bij een verlening door de antwoorden niet zeker. Was onder T-Mobile een stuk eenvoudiger om te zien. Krijg nu echter een hoog gehalte snelle jongens gevoel.

Grappig, het beste antwoord van Eric is geen antwoord. Lekker hoor ook de community is niet te vertrouwen, die merken gewoon hun eigen antwoorden aan als beste ipv de topic starter.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @HousyC Wat snap je dan niet?

Reageer