verhuizing mobiel kan niet, omdat inactief internet abonnement nog op verhuizen staat

  • 15 September 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik en mijn man hebben een mobiel unlimited abonnement. We zijn een tijdje verhuisd en toen wilden we zowel ons internet abonnement als onze mobiele abonnementen verhuizen. Mijn internet en mobiel abonnement zijn blijkbaar gekoppeld. Uiteindelijk lukte t-mobile (zo heette t toen nog) niet om onze internet verbinding werkend te krijgen, dus hebben we de verhuizing van dat abonnement geannuleerd en zijn er overgestapt. Het internet abonnement staat intussen op inactief. Maar omdat het mobiele abonnement denkt dat er nog een verhuizing bezig is van t vaste internet krijg ik die niet verhuisd, waardoor er geen korting krijgen op onze unlimited abonnementen, die we op t zelfde adres moeten hebben. Ik probeer de helpdesk te bellen, maar hang intussen al meer dan een uur aan de telefoon bij mobiel, nadat ik bij vast werd doorverbonden omdat die mee niet konden helpen. Wat een ramp dat Odido. Ook die hele helpdesk met dat inspreken van je postcode en je vraag. Zodra we kunnen zijn er ook met onze mobiele abonnementen weg. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Geertje1985 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Anders wil ik graag met je meekijken naar de status van je bestellen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer