Beantwoord

Verkeerd adres bij bestelling abbo

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Goedemorgen,

ik kom er zojuist achter dat ik bij het bestellen van mij abonnement een verkeerd adres heb ingevuld (typfout)

dat zal de reden zijn geweest waarom ik 2 weken niks heb ontvangen, ik heb hierdoor ook geen toegang tot mijn odido, ik heb meerde malen contact opgenomen via de chat omdat ik door dit probleem niet mobiel ben, ik krijg steeds de "verkoop” afdeling te pakken en kan mij niet helpen om mijn adres te wijzigen, is het mogelijk om mijn adres te wijzigen en een vervangende simkaart op te sturen?

ik hoop dat dit probleem z.s.m opgelost kan worden.

bedankt voor het lezen

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 30 November 2023, 11:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

ik kom er zojuist achter dat ik bij het bestellen van mij abonnement een verkeerd adres heb ingevuld (typfout)

dat zal de reden zijn geweest waarom ik 2 weken niks heb ontvangen, ik heb hierdoor ook geen toegang tot mijn odido, ik heb meerde malen contact opgenomen via de chat omdat ik door dit probleem niet mobiel ben, ik krijg steeds de "verkoop” afdeling te pakken en kan mij niet helpen om mijn adres te wijzigen, is het mogelijk om mijn adres te wijzigen en een vervangende simkaart op te sturen?

ik hoop dat dit probleem z.s.m opgelost kan worden.

bedankt voor het lezen

Hallo @Benneveldman1, welkom op onze Community en ik help je graag verder! Geen zorgen, een verkeerd adres invullen kan iedereen gebeuren! De bestelling zal dan wel geannuleerd moeten worden, we kunnen namelijk geen lopende bestelling meer wijzigen. Mocht de bestelling al verstuurd zijn, zal deze waarschijnlijk vanzelf geannuleerd worden, aangezien er een verkeerd adres is ingevuld en diegene geen bestelling heeft geplaatst. Het betaalde geld ontvang je dan automatisch binnen 14 dagen van ons terug, mits je niet hebt betaald met een CreditCard. 

Heb je inmiddels al contact vernomen met één van onze collega's? Mocht je nog hulp hierbij nodig hebben, stuur me dan gerust je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken en het voor je in orde maken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer