Beantwoord

verlengen

  • 27 December 2022
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Ik wil graag verlengen maar ben niet tevreden met het ‘aanbod’. 
Er is toch wel wat mogelijk voor klanten die al jaren bij T-Mobile zijn. 
 

icon

Beste antwoord door eric 27 December 2022, 15:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Skulle81 Je zou natuurlijk ook kunnen kijken naar andere sites met mogelijk een betere aanbieding. Ik ben zelf goed geslaagd in november tijdens BlackFriday bij Belsimpel, maar natuurlijk soms loont het om een beetje rond te shoppen. 

Ben al aan het rondkijken en zie dat ik ergens anders goedkoper uit ben voor hetzelfde als rechtstreeks verlengen bij T-Mobile. 
 

Vind het gewoon jammer dat ze vaste klanten geen scherpere aanbieding doen. Voor al die jaren mag en kan er toch wel wat tegenover staan. Ze verdienen genoeg aan ons

Reputatie 7
Badge +17

Een t-mobile spraak en data bundel kost bij iedereen hetzelfde. Waar retailers hun onderscheidend vermogen in behalen zijn combinaties met een toestel. Die kopen ze zelf in, soms ook in het buitenland, waardoor zij goedkopere aanbiedingen kunnen maken. Voor vragen en problemen met je toestel moet je dan wel weer bij die retailer zijn.

Reputatie 5
Badge +1

@Skulle81 Wat tof dat je wilt verlengen, daar zijn we erg blij mee! Via deze weg kan ik je geen aanbod doen en daarom wil ik je vragen even te bellen met mijn collega’s op het nummer 0800-8104. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 – 19:45 en op zaterdag tussen 09:00 – 17:15. Samen met mijn collega kun je alle mogelijke opties bespreken. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin ik heb gisteren de verlenging geregeld. Telefonisch kwam ik er niet door. Dus heb maar genoegen genomen met het ‘aanbod’ die er stond

Reputatie 5
Badge +1

@Pharwin ik heb gisteren de verlenging geregeld. Telefonisch kwam ik er niet door. Dus heb maar genoegen genomen met het ‘aanbod’ die er stond

 

@Skulle81 helemaal goed! Ik hoop dat je toch tevreden bent met aanbod. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

@Pharwin het zou gewoon mooier zijn als er voor vaste klanten iets meer korting geregeld kan worden. 
Neemt niet weg dat ik altijd zeer content ben met T-Mobile. 
Het allermooiste is dat ik de telefoon vandaag al geleverd heb gekregen. Had op 4-6 weken gerekend en niet op 2 dagen 😉🤭

Reputatie 5
Badge +1

@Skulle81 die gedachtegang snap ik volledig! Superfijn dat je je nieuwe pareltje al hebt ontvangen. Ik wens je veel plezier ermee en ook alvast een hele fijne jaarwisseling met een mooi en gezond 2023! ✨

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer