Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb nu een sim-only abonnement bij Odido en ik mag verlengen. Ik wil nu graag een abonnement met toestel, maar als ik deze wil bestellen staat er dat het abonnement gelijk ingaat. Betekent dit dat ik dan dubbele kosten heb? Of worden de abonnementskosten verrekend met de huidige maand? 

icon

Beste antwoord door elisecjx 15 February 2024, 13:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Elise, van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je voor een nieuw toestel gaat. Als je verlengt dan zal je nooit dubbele kosten hebben. Je huidige abonnement stopt zodra je nieuwe abonnement van start gaat. Dit zal zijn zodra je je toestel hebt ontvangen. Heb je al een toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd! 😁

Hoi Elise, van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je voor een nieuw toestel gaat. Als je verlengt dan zal je nooit dubbele kosten hebben. Je huidige abonnement stopt zodra je nieuwe abonnement van start gaat. Dit zal zijn zodra je je toestel hebt ontvangen. Heb je al een toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd! 😁

 

Dank voor de reactie en goed om te horen! Ik ga voor de iPhone 15 :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi Elise, geen dank! En goede keuze, ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 🍎

Reageer