Beste community,
Ik heb mijn Tele2 abonnement verlengd op 10 September bij Odido met een eSIM. Deze verlenging zou volgens contract op 10 Oktober 2023 ingaan.
- Het is echter nu 10 Oktober geweest maar ik heb nog steeds geen telefoonontvangst op mijn nieuwe eSim die ik reeds heb geactiveerd (op iPhone 12 Pro)
- Ook zie ik op de website bij mijn accountgegevens, dat de PUK-code van mijn nieuwe contract hetzelfde is als dat van mijn vorige contract. Dit klopt dus ook niet, want ik heb een nieuwe eSIM en daar zit een nieuwe PUK-code bij. Deze staat ook aangegeven op de brief die ik heb ontvangen van Odido.
- Ook geeft de app én website aan dat ik nog steeds kan verlengen, terwijl ik dat dus al hebt gedaan.
- De app van Odido toont nu dus ook nog steeds mijn oude abonnement, terwijl ik per vandaag betaalbaar een groter abonnement.
Het lijkt erop dat mijn oude fysieke simkaart (en bijbehorend abonnement) nog steeds actief zijn, terwijl op 10 oktober mijn eSIM (met nieuw abonnement) zouden moeten worden geactiveerd.
Er gaat iets goed fout en ik zou graag willen weten hoe dat op te lossen is. Dit is een frustrerende situatie.
Met vriendelijke groet,
Kwint Mackenbach
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineel