Beantwoord

verlenging eind 2022 gevraagd, Nieuw abbonement in 2023 is goedkoper

  • 6 February 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Ik voel gescamd bij T-Mobile mobile omdat mijn abbonement was (na aanleiding van een bangmakende email die zei de kosten waren fors omhoog te gaan in 2023) voor 27.5 verlengd en nu vind ik dat als ik een nieuw abbonement zou vragen dit kost maar 25 met klantenvoordeel samen met T-Mobile thuis. Is er een manier om mijn geld terug te vragen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 February 2023, 12:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @J-gra1990 

Welke abonnement heb je nu voor €27,50? In de My T-Mobile app en via de website kan je gratis je bundel verhogen of verlagen.

Heb je misschien unlimited Plus in plaats van unlimited?

Hallo @J-gra1990 

Welke abonnement heb je nu voor €27,50? In de My T-Mobile app en via de website kan je gratis je bundel verhogen of verlagen.

Heb je misschien unlimited Plus in plaats van unlimited?

 

Reputatie 7
Badge +14

Het ziet eruit dat dit 25 euro plus de inflatiecorrectie is. Wanneer heb je precies verlengt?

Reputatie 7
Badge +15

@J-gra1990 

T-Mobile verhoogt elke jaar per 1 januari het maandelijkse bedrag voor je abonnement met de bepaalde inflatiecorrectie, als je op of na 1 oktober hebt verlengd dan geldt de inflatiecorrectie niet voor jou.

Hier lees je meer over de inflatiecorrectie 2023

Reageer