Beantwoord

Verlenging en nieuwe E-sim

  • 7 June 2023
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 1

Afgelopen weekend mijn contract verlengd. Om dit proces af te kunnen ronden moet je de keuze maken E-sim of fysieke sim kaart.

Ik gebruik al een E-sim dus hiervoor gekozen.

Nu heb ik vandaag een nieuwe Esim via de post gekregen terwijl mijn oude E-sim natuurlijk gewoon nog prima werkt.

Moet ik deze nu vervangen? Of kan ik de oude gewoon blijven gebruiken? Zie het al voor mij dat ik plots niet meer kan bellen als ik nu niets doe.

En om te activeren moet je sms kunnen ontvangen en dat gaat niet als ik eerst de oude E-sim activeer.

Wat kan ik nu het beste doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 June 2023, 23:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SebasM 

Bij een verlenging kan je je huidige simkaart blijven gebruiken, hier heb je geen nieuwe voor nodig.

Reputatie 1

Hallo @SebasM 

Bij een verlenging kan je je huidige simkaart blijven gebruiken, hier heb je geen nieuwe voor nodig.

Ja dat geloof ik direct maar waarom krijg ik dan een nieuwe E-sim opgestuurd? 
met een pinpas of fysieke kaart is het toch zo dat deze na een x aantal dagen niet weer werkt?

 

Reputatie 7
Badge +15

@SebasM 

Een simkaart bij een abonnement blijft geldig zolang je abonnement loopt.

Ik ben klant sinds 2019 en heb nog steeds de simkaart die ik toen kreeg (fysieke simkaart).

De nieuwe eSIM was volgens mij niet nodig maar bewaar hem maar gewoon 😁

Reputatie 1

Ik snap gewoon niet waarom ik ongevraagd een Sim krijg toegestuurd. Bovendien kun je maar beperkt kosteloos vervangen. Als hier dus kosten aan verbonden zijn is het dubbel zonde. Kan ik nu ook nog maar 1x kosten loos vervangen dit jaar?

Reageer