Beantwoord

Verlengt abonnement opzeggen voordat het contract begint?

  • 16 September 2023
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mijn huidig contract verlengt. Deze gaat op 22 oktober pas in. Het is een Sim Only abonnement. Alleen nu is de iPhone 15 Uitgekomen en wil die graag in mijn contract doen om die zo af te betalen. Dat kan natuurlijk niet in het nieuwe Sim Only contract dus zou ik die graag willen opzeggen / wijzigen voor een abonnement met mobiel.

Ik heb door de site gekeken en er staat nergens iets over een contract opzeggen / wijzigen voor de startdatum begint. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen en vertellen of dit überhaupt mogelijk is ja of nee. 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 September 2023, 19:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Volgens mij gaat de bedenk tijd pas in nadat je contract is ingegaan. Misschien dat je kan bellen en de verlenging kan annuleren?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Skyze 

Wat is de datum dat je verlengd heb? Vanaf die datum gelden de 14 dagen bedenktijd, 30 dagen na de start van je Sim only abonnement kan je ook kiezen voor Toestelflexibiliteit (gratis verlengen met een abonnement & toestel).

Hallo @Skyze 

Wat is de datum dat je verlengd heb? Vanaf die datum gelden de 14 dagen bedenktijd, 30 dagen na de start van je Sim only abonnement kan je ook kiezen voor Toestelflexibiliteit (gratis verlengen met een abonnement & toestel).

 

Dit was op 26 juli.

 

Dus de 30 dagen na de start van mijn Sim only abonnement zou ik een nieuw abonnement kunnen krijgen met een toestel? Ik had eerst een toestel abonnement die volledig is afbetaald en eindigt op 21 oktober. Ik heb daarna verlengd naar een Sim only abonnement die dus op 22 oktober pas start. Dit zou dus gewoon betekenen dat ik er recht op heb toch?

 

Wanneer zou ik dan om Toestelflexibiliteit kunnen vragen? 30 dagen na 22 oktober of nu al omdat ik op 26 juli heb verlengd?

 

Ik ben sowieso van plan om morgen te gaan bellen alleen de meer informatie ik al heb hoe fijner het is.

Reputatie 7
Badge +15

@Skyze 

30 dagen na 22 oktober en daarna kan je via de website een nieuwe abonnement met toestel kiezen en kiezen voor verlengen, lees ook de voorwaarden door in de link in mijn eerdere reactie.

Reageer