Beantwoord

Verloren simkaart

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Ik ben in het buitenland mijn sim kaart verloren en wil deze graag blokkeren. maar dit is niet mogelijk omdat ik niet kan inloggen op mijn account zonder de bericht verificatie. Kan ik op een andere manier mijn simkaart blokkeren en een nieuwe opgestuurd krijgen?
 

icon

Beste antwoord door Cristien 3 November 2023, 20:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Nick burgmans  Goedenavond, dat is niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik heb je topic aan de moderators doorgestuurd in de hoop dat ze je sim snel kunnen blokkeren.

Wanneer kom je terug in NL? Ik weet niet of ze simkaarten naar het buitenland opsturen daar er in dit geval misschien een legitimatie nodig is.

Zet even je klantnummer en geboortedatum in je forum account.

Fijne avond. 

 

Ik heb mijn sim tijdelijk ingewisseld voor een Colombiaanse zodat ik hier gewoon kan internetten. Maar mijn originele simkaart is uit mijn portemonnee gevallen helaas.
Ben nog een maand lang van huis maar misschien kan een kennis van mij de sim ontvangen en naar mij toe sturen.
Verder kan ik mijn klantnummer ook niet achterhalen aangezien ik niet in mijn odido account kan komen zonder de mobiele verificatie. Maar dank voor het doorsturen iig! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Nick, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een tijdje in het buitenland zit. Minder leuk dat je simkaart uit je portemonnee is gevallen. Ik heb deze direct voor je geblokkeerd en ik heb je hier ook een bevestigingsmail over gestuurd. Heb je deze ontvangen? Laat het me maar weten!

Ik wil ook direct een nieuwe simkaart voor je opsturen, maar voordat ik dit mag doen moet ik eerst een aantal controles uitvoeren. Stuur je mij alvast een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan volgen er nog een paar extra vragen en dan ligt je nieuwe simkaart binnen no time bij je thuis, zodat iemand hem naar je door kan sturen.

Ik hoop dat je ondanks je vermiste simkaart nog een hele mooie tijd hebt daar en ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Reageer