Beantwoord

Vervalt T-mobile mobiel & thuis voordeel bij verlengen mobiel abonnement?

  • 14 October 2023
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Momenteel hebben wij nog mobiel & thuis voordeel van vroeger. Aanbieding was toen €25 voor unlimited en €25 voor de snelste internet verbinding die op het adres mogelijk was. Door inflatiecorrecties natuurlijk wat opgelopen maar nog steeds een meer dan uitstekende deal (iets meer dan €27 per maand voor 1 Gbps internet). 

De vraag is nu wat gebeurt er als mobiel verlengd wordt? Blijft de korting op internet dan nog wil in stand? Aangezien de zelfde snelheid nu €45 per maand kost en het anders wel een erg dure verlenging wordt.

icon

Beste antwoord door soepkip67 14 October 2023, 16:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Timenkristy2 ,

 

Je hoeft niet te verlengen, je abonnementen lopen stilzwijgend door en kan daardoor na de contractperiode eventueel opzeggen met een maand opzegtermijn. Dus je hoeft, als je tevreden bent, niets te doen.

Reputatie 4

Lees dit goed. Volgens mij verdwijnt jouw oude regeling dan en krijg je 5 euro korting op je thuis abonnement.

Dit is wel een jaar oud.

 

https://community.odido.nl/mijn-telefoon-of-tablet-561/klantvoordeel-thuis-na-verlengen-mobiel-abonnement-346103

Reputatie 7
Badge +14

@Timenkristy2  Wat @soepkip67 zegt is een waarheid als een koe🤣 bij verlenging ga je een ander prijsplan voor mobiel aan, hoe dat er dan uit gaat zien kan je zelf controleren op de site.

Succes met het maken van een keus. 


 

Reputatie 7
Badge +14

De 25 + 25 was natuurlijk een enorm goede prijs en ongekend dat dit blijft zolang je niets verlengd en alleen de inflatiecorrectie wordt toegepast.  Aan de andere kant, als je verlengt kan dat mobiele abonnement wel meedoen in de samen unlimited, wat met een aantal gezinsleden ook veel voordeel oplevert. Even rekenen of je dit wilt verlengen of gewoon ergens een los nieuw toestel koopt.

Reputatie 1

Dit klantvoordeel hebben wij ook, alleen kregen we ineens uit het niets bericht van Odido via mail en SMS dat het zou zijn vervallen. Gelukkig staat het nog aan, alleen staat er in de app nu wel een vraag of we akkoord willen gaan met het nieuwe klantvoordeel (doen we maar niet ..) en de klantvoordeelpagina van Thuis geeft een melding dat ie op slot staat. We hebben in het verleden meerdere malen issues gehad dat klantvoordeel er zomaar af was gehaald. Dat is toen hersteld met de belofte dat het niet meer zou gebeuren... Hopelijk blijft het goed staan.

Reputatie 1

Bedankt allemaal voor de antwoorden. Ik denk dat we het mooi stilzwijgend doorlaten lopen en geef ik mijn vriendin mijn oude toestel.

Reageer