Voornaam aanpassen op My T-Mobile 2

  • 6 June 2022
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Vier maanden geleden heb ik om hulp gevraagd. Ik beschreef mijn probleem op deze link: https://community.t-mobile.nl/abonnementen-en-prepaid-560/voornaam-aanpassen-op-my-t-mobile-339593

Ik heb nog steeds geen hulp gekregen. De persoon aan wie ik een privébericht zou sturen, reageert niet op mijn vragen. Is dit een normale klantbehandeling? Het onderwerp bij de gegeven link was gesloten, dus ik moest een nieuwe maken. Kan ik nog wachten op de hulp van iemand anders, of moet ik op zoek naar een andere provider?


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @danielowacz 

Ik heb je case toen doorgezet naar de technische afdeling en gevraagd of je het nummer dat eindigt op 011 opnieuw kunt koppelen. Volgens de specialisten zou dat dan wel moeten werken. Als dat niet heeft gewerkt dan kun je het e-mailadres dat je eraan hebt gekoppeld doorsturen via privebericht dan vraag ik ze om naar een andere oplossing te kijken. 

Ik hoor graag van je!

Deze oplossing werkt niet. Trouwens, we hebben ook 3 maanden geleden geprobeerd

Nu is 7 maanden als heb ik probleem doorgeven en is nog steeds niet opgelost. Hoe lang moet ik nog wachten?