Beantwoord

Voorwaarden vervroegd opzeggen abonnement

  • 28 February 2024
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

 

Ik had een vraagje voor een familielid van mij. Wij hebben destijds een deal gekregen voor een elk moment opzegbaar sim only abonnement (blijkbaar alleen als je intern verlengt bij Odido wat nooit is aangegeven door desbetreffende verkoopadviseur). Nu hebben wij een mooie aanbieding gevonden die niet haalbaar blijkt te zijn bij Odido en alleen bij een andere provider maar zitten wij vast aan het contract tot januari 2025. Wij willen overwegen of opzeggen in verhouding zorgt dat het financieel positiever is om deze actie te doen of dat we voor ruim  7 euro meer per maand + een aanbetaling van ruim 70 euro meer toch bij Odido moeten blijven. Nu lees ik gemixte signalen over de afkoopsom en vroeg ik mij af welke voorwaarden er gelden voor een abonnement die is afgesloten in januari 2023 .

 

Let op; vraag is niet gericht op mijn huidige abonnement maat gericht op abonnement van familielid, vandaar nog geen inhoudelijk. Morgen zal er nog contact worden gezocht met Odido maar alle beetjes hulp zijn alvast mooi meegenomen!

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 February 2024, 23:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kirsten2110 

De afkoopsom bedraagt 50 procent van de resterende abonnementskosten, en 100 procent van de resterende termijnen voor het toestel indien je ook een toestel hebt. Bij het berekenen van de afkoopsom telt korting niet mee.

Hallo @Waqqas,

 

Dankje voor de reactie! Heel blij mee :-).

Reageer