waarom kan ik niet met odido in gesprek????

  • 13 November 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. Na 3 jaar t mobile zonder problemen kan dat niet meer

Het gaat niet via de app, niet via website, niet via een ander device of willekeurig wat voor internet connectie. 

Odido genereert een fout met ophalen gegevens en wil dat ik later terug kom.  Bellen wordt steevast aangegeven dat het druk is (duidelijke onder bezetting), chat werkte vrijdag 1 keer maar Marsha cancelde de chat. Community is al evenmin hulpvll. Ruud stuurt een standaard sms ZONDER MIJN VRAAG TE LEZEN, kortom, odido wil mij dus niet meer. Heeft iemand nog wen suggestie hoe dit op te lossen?

Jason van Odido 5 maanden geleden

3 topics aanmaken met exact hetzelfde stukje inhoud (zie Er zit een fout in de Odido app | Odido community en kopen van een bundel werkt niet | Odido community) is nergens voor nodig. Lees de Huisregels er nog eens op na, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

We pakken het verder op in je andere topic: Er zit een fout in de Odido app | Odido community.

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Maar echt, ik probeer een simpele vraag te stellen en ik kom gewoon niet door de chatbot heen. En dat maakt reclame voor menselijker...zorg dan ook dat ik een medewerken in de chat kan krijgen (desnoods met wachtrij)

Reputatie 7
Badge +16

3 topics aanmaken met exact hetzelfde stukje inhoud (zie Er zit een fout in de Odido app | Odido community en kopen van een bundel werkt niet | Odido community) is nergens voor nodig. Lees de Huisregels er nog eens op na, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

We pakken het verder op in je andere topic: Er zit een fout in de Odido app | Odido community.

Dit topic gaat nu op slot.