Beantwoord

Waarom worden kortingen niet weergegeven bij verlengen?

  • 11 March 2024
  • 18 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 3

Nu kan ik mijn abbo verlengen en als ik dat wil gaan doen via Odido zelf dan kan ik nergens zien wat mijn kortingen op de prijs zijn. Ook kan ik nergens wat vinden over mijn nu actieve multi-sim. Helaas en dat is echt jammer moet ik nu voor meer duidelijkheid bellen met Odido wat gewoon niet te doen is met de wachttijden of naar de ondeskundigheid van de Odido medewerkers in de shops luisteren. Die dat vervolgens ook weer moeten navragen. Via een externe partij verschijnen wel alle kortingen bij verlengen maar niks over multi-sim. 
Ik ga natuurlijk niet verlengen voor de vele malen hogere prijs.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 March 2024, 20:48

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @G_r_u_m_p_i_e 

Zorg dat je voor ja kiest bij deze optie als je meerdere abonnementen hebt :

Klik vervolgens op ^ naast de bestelknop en daar zie je het originele bedrag met de kortingen :

 

Reputatie 7
Badge +14

De multisim is een add on op een abonnement. De multisim kent een vaste prijs, zonder korting en hoeft niet verlengt te worden, want het heeft dezelfde looptijd als je hoofdabonnement. Stopt dat, dan stopt de multi sim ook. 

Add ons, er zijn er meerdere, worden daarom niet in het verleng voorstel gepresenteerd. 

Reputatie 3

Hallo @G_r_u_m_p_i_e 

Zorg dat je voor ja kiest bij deze optie als je meerdere abonnementen hebt :

Klik vervolgens op ^ naast de bestelknop en daar zie je het originele bedrag met de kortingen :

 

Heel die optie krijg ik niet te zien. Zowel niet via de site als de app. Dat is dus het probleem.

Reputatie 7
Badge +15

@G_r_u_m_p_i_e 

En als je het eens probeert via een andere browser of apparaat?

Reputatie 3

Nope overal het zelfde. Alleen als ik bij een derde partij kijk om te verlengen krijg ik het wel te zien.

Reputatie 3

Tevens klopt het beste antwoord dus niet. Omdat ik niet het zelfde scherm krijg te zien. Kan netjes aan klikken welk abbo ik wil voor hoe lang en uit eindelijk zien dat ik een abbo aan ga met mijn eigen nummer zonder kortingen.

Reputatie 7
Badge +15

@G_r_u_m_p_i_e 

Kijk je terwijl je bent ingelogd bij Odido? Kijk anders eens wanneer je uitgelogd bent en ga dan naar de bestelpagina op de website.

Reputatie 3

Ik heb het geprobeerd bij Odido zelf op de site zowel met inloggen als zonder. Via de app verschijnt er de mogelijkheid om te verlengen als ik daar op verder ga krijg ik geen kortingen te zien. Ook andere browsers en apparaten geprobeerd, maar krijg steeds het zelfde. 
het enigste wat wel normaal werkt is om het via de helpdesk of winkel te gaan doen of een derde partij via wie ik dan verleng. Beetje jammer dit want heeft voor heen altijd gewoon gewerkt via de site.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @G_r_u_m_p_i_e, de reden waarom dit bij jou niet wordt laten zien, durf ik niet te zeggen. Het zou aan je cookies/caches kunnen liggen van je huidige browser, maar je gaf al aan dat je via een andere browser hetzelfde hebt. Zou je anders een screenshot kunnen maken in twee verschillende browsers als je inlogt en dan wilt verlengen? Je zou namelijk optie nummer 1 '’ontdek je korting'’ te zien moeten krijgen. Ik wou met je meekijken, maar kom op je klantnummer twee mobiele nummers tegen. Kun je aangeven om welk nummer het gaat? Die eindigt op ***2700 of ***3678? Dan check ik of ik hetzelfde te zien krijg! 

In de tussentijd kun je eventueel telefonisch via één van onze verkoopadviseurs verlengen. Dat kan door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij geven je graag meer duidelijkheid over je korting! Daarnaast kun je deze ook terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/klantvoordeel. 

Reputatie 3

Het gaat om nummer 2700

Reputatie 3

Ik krijg nergens de optie van of er meerdere abonnementen zijn of niet en daar door worden de kortingen niet mee gepakt. Ook de cookies en cache al gewist en op nieuw geprobeerd en geen andere blokkeringen actief.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Grumpie, bedankt voor je screenshots! Ik heb direct met je meegekeken terwijl ik ingelogd was op je Mijn Odido-account en ook als ik uitgelogd was. Als je bent ingelogd en je klikt via Mijn Odido op verlengen > Sim Only, dan zou je helemaal bovenaan de pagina het volgende moeten zien. Zie je dit wel?

Ik zie aan de rechterkant, als ik op Unlimited Basis klik, inderdaad niet de korting verschijnen, terwijl ik dit bij een Limited bundel van bijvoorbeeld van 20 GB wel zie. Dat is wel vreemd dat de korting boven Belminuten wel weergegeven wordt, maar rechts bij maandelijkse kosten niet. 

Als ik niet ingelogd ben, zie ik de korting wel staan. Zie hieronder: (let op dit is via de website op een laptop, dus ziet er iets anders uit)

Wat staat er bij jou helemaal bovenaan de pagina onder Sim Only? Zie je (als je bent ingelogd) wel het groene vakje met klantvoordelen? Ik hoor het graag van je! 

Mocht het toch verschillen met mijn screenshots, dan kan ik vanuit hier niet veel doen. Bel dan even met 0800-0092 en vraag naar de afdeling Telesales. Zij kunnen dit voor je in orde maken en je helpen met de verlenging! 

Reputatie 3

Ja ik zie wel die voordelen, maar kortingen worden niet verrekend. Ook als ik redelijk door ga in het bevestigen. Net voor de laatste stap dat het concreet maakt haak ik af omdat de prijs niet lager is 🫣

 

maar klopt inderdaad dat ik zonder inlog wel de juiste krijg te zien. Denk dat het dus toch even bellen gaat worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Grumpie, ik zag het inderdaad. Ook ik klikte zoveel mogelijk verder om te kijken of de korting alsnog werd toegepast maar zag dit inderdaad ook niet. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoop dat het snel goed komt! 

Reputatie 3

Goed komen doet het zekers wel hoor daar ben ik van overtuigd. Zal het volgende week eens proberen met de hotline. Heb het deze week te druk voor een telefoontje te plegen. 

Reputatie 7
Badge +9

Ja, zeker, ik ook hoor! Voor nu wens ik je een hele fijne middag en succes met de drukke week! 😃

Reputatie 3

Gister ochtend is het geregeld in de winkel van Odido daar werd alles netjes verrekend en dus geregeld hoop dat het in de toekomst gewoon wel kan.

 

 

Reputatie 3

Sluit hem maar dit was voorlopig mijn laatste bericht hier op het forum!’

Het plezier is mij ontnomen.

Reageer