Beantwoord

Wanneer abonnement opzeggen?

  • 4 September 2023
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Hoi,

 

Ik wil graag volgend jaar mijn Tablet abonnement opzeggen. Per wanneer kan je je abonnement opzeggen bij jullie en hoe kan ik dit doen? 

 

Hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door jay.barbieee 4 September 2023, 12:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jay.barbieee 

Tot wanneer loopt je abonnement? Een moderator zou het abonnement per die datum kunnen laten stopzetten als je het minimaal 1 maand eerder doorgeeft.

Hallo @jay.barbieee 

Tot wanneer loopt je abonnement? Een moderator zou het abonnement per die datum kunnen laten stopzetten als je het minimaal 1 maand eerder doorgeeft.

Hallo, 

 

In het najaar van 2024 pas hoor. Maar wilde alvast weten hoe of wat. Bedankt voor je antwoord, ik hoop dat een moderator nog reageert op mijn topic. 

Reputatie 7
Badge +14

Uiteraard wel eerst je tablet helemaal afbetalen (als je hem bij TM hebt gekocht. @jay.barbieee  maar dat lijkt mij vanzelfsprekend 

Uiteraard wel eerst je tablet helemaal afbetalen (als je hem bij TM hebt gekocht. @jay.barbieee  maar dat lijkt mij vanzelfsprekend 

Zeker! Dat is uiteraard helemaal de bedoeling. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jay.barbieee 

Ik zie dat Cristen je al informatie heeft gegeven. Je abonnement loopt tot het einde van je contractdatum dus je kan ervoor kiezen om je abonnement stop te zetten per je contractdatum. Mocht je het eerder willen stoppenzetten dan moet je het contract eerst afkopen. Je betaalt dan je volledige toestelkrediet en 50% van je resterende maandkosten. Je kan via deze pagina je abonnement opzeggen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hi @jay.barbieee 

Ik zie dat Cristen je al informatie heeft gegeven. Je abonnement loopt tot het einde van je contractdatum dus je kan ervoor kiezen om je abonnement stop te zetten per je contractdatum. Mocht je het eerder willen stoppenzetten dan moet je het contract eerst afkopen. Je betaalt dan je volledige toestelkrediet en 50% van je resterende maandkosten. Je kan via deze pagina je abonnement opzeggen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hoi @Hajar

 

Dank je wel voor je uitgebreide reactie! Ik las iets over dat je een maand voor het eindigen van je contractdatum je de opzegging alvast kan doorgeven via een online formulier. Of kan het ook via de Chat?

Reputatie 7
Badge +15

@jay.barbieee 

Je kan het hier ook doorgeven wanneer het zover is 👍

Reageer