Weekend bundel niet bijgeboekt

  • 15 January 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb vrijdag een weekend bundel gekocht maar die was niet geactiveerd, krijg ik de geld terug gestort , is er iets aan te doen.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi , van harte welkom op de Community! Op dit moment is het bij ons bekend dat de bundel niet wordt bijgeschreven. Mijn collega's van IT werken er momenteel nog hard aan om de oorzaak en de oplossing te vinden. Heb je voor mij een screenshot van je afschrijving (let op: zonder persoonlijke gegevens), incl: datum/tijdstip van afschrijving en het betaalkenmerk. En heb je de bundel betaald via je tegoed of via iDeal?

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan zet ik een case voor je door. Houd er rekening mee dat deze afdeling momenteel een verwerkingstijd heeft van 20 dagen. Dus het kan even duren totdat ze aan jouw case toekomen, maar geen zorgen. Dit komt helemaal goed! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi , van harte welkom op de Community! Op dit moment is het bij ons bekend dat de bundel niet wordt bijgeschreven. Mijn collega's van IT werken er momenteel nog hard aan om de oorzaak en de oplossing te vinden. Heb je voor mij een screenshot van je afschrijving (let op: zonder persoonlijke gegevens), incl: datum/tijdstip van afschrijving en het betaalkenmerk. En heb je de bundel betaald via je tegoed of via iDeal?

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan zet ik een case voor je door. Houd er rekening mee dat deze afdeling momenteel een verwerkingstijd heeft van 20 dagen. Dus het kan even duren totdat ze aan jouw case toekomen, maar geen zorgen. Dit komt helemaal goed! 😊

Ik heb via IDeal betaald 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Amandia, bedankt voor je screenshot! Ik heb een case doorgezet naar mijn collega's van IT. Zij gaan dit onderzoeken en voor je oplossen. Zodra ze met een oplossing komen, ontvang je uiteraard of de € 5 terug of wordt deze alsnog bijgeschreven. Casenummer laat ik hier voor je achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 68485310. Op dit moment staat de verwerkingstijd op 20 dagen, dus het kan even duren voordat mijn collega's dit hebben opgelost, maar het komt sowieso goed. Laten we volgende week kijken of jouw case wellicht toch al eerder is opgepakt! 😊

Reageer