Weekendbundel betaald maar geen weekendbundel gekregen

  • 11 December 2023
  • 12 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

ik had op 8 november een weekendbundek gekocht, maar ik kreeg nooit een melding dat het werd geactiveerd. Kan iemand mij helpen?

 

Moderator edit - foto verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hi Ruwendley, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gemaakt, fijn! Ik heb je privébericht met je gegevens ontvangen en ik kom z.s.m. bij je terug! 😄

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ruwendley 8November?

Dat zou je dan in je rekening factuur en dataverbruik moeten terugzien in je account.

 

 

Oh sorry ik bedoelde 8 December. Dus vorige week vrijdag. Niks ontvangen. Moet ik iets sturen waardoor u kunt kijken of het was geactiveerd? Want ik kreeg ook geen melding daarvan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ruwendley, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gemaakt, fijn! Ik heb je privébericht met je gegevens ontvangen en ik kom z.s.m. bij je terug! 😄

Hi Ruwendley, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gemaakt, fijn! Ik heb je privébericht met je gegevens ontvangen en ik kom z.s.m. bij je terug! 😄

Is goed. Alvast bedankt!

Hi Ruwendley, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gemaakt, fijn! Ik heb je privébericht met je gegevens ontvangen en ik kom z.s.m. bij je terug! 😄

Hallo, ik heb niks meer gehoord nadat je zei dat je mijn info had gekregenz

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, dat klopt inderdaad. Door drukte kan het even duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb zojuist op je gereageerd en ik zie je screenshot/betaalbewijs hier graag tegemoet!

Hoi, dat klopt inderdaad. Door drukte kan het even duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb zojuist op je gereageerd en ik zie je screenshot/betaalbewijs hier graag tegemoet!

 

 

Goedemorgen,

 

ik heb al een tijdje mijn betaalbewijs gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rewendley, bedankt voor je screenshot! Inmiddels is het bij ons bekend dat er een probleem is met het PrePaid tegoed. Ik heb zojuist een case (67905671) aangemaakt bij IT. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 20 dagen, dus het kan nog even duren, voordat het is opgelost. Ik heb daarom voor de tussentijd een tegoed van € 2 voor je bijgeboekt. Deze is geldig t/m 29 februari 2024.

Ik hoop dat mijn collega's dit snel kunnen oplossen!

Goedemorgen,

Ik werd een paar dagen geleden gebeld om mijn probleem (case nummer 67905671), maar ik moest hier verder gaan. Er wordt steeds gevraagd dat ik mijn factuur en alle gegevens door moet sturen en dat heb ik al een paar keer gedaan.

 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

Ik werd een paar dagen geleden gebeld om mijn probleem (case nummer 67905671), maar ik moest hier verder gaan. Er wordt steeds gevraagd dat ik mijn factuur en alle gegevens door moet sturen en dat heb ik al een paar keer gedaan.

 

Hallo @Ruwendley, ik heb de case er gelijk bijgepakt en ik zie inderdaad dat alle informatie al is aangeleverd en dat het nog in onderzoek is! Zodra er meer duidelijkheid is, zul je telefonisch of via de mail op de hoogte worden gesteld. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer