Beantwoord

Wel beltegoed gekocht maar niet gekregen

  • 13 July 2023
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb zojuist 10€ beltegoed gekocht, het is afgeschreven van mijn bank maar de t-mobile site geeft aan ‘transactie mislukt’ Wat kan ik nu het beste doen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 July 2023, 14:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hagen, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat er iets niet helemaal goed ging bij het opwaarderen. Gaat het om het nummer dat eindigd op 90 of om een ander nummer? Laat het me maar weten, dan stuur ik je een mailtje waarop je kunt reageren met een betaalbewijs. Dan fix ik het zo snel mogelijk voor je! 

Hoi, inderdaad eindigt het op 90. ik ontvang het mailtje graag. Alvast bedankt. Groet, Laura

Reputatie 6
Badge +6

Hoi, inderdaad eindigt het op 90. ik ontvang het mailtje graag. Alvast bedankt. Groet, Laura

Hi @Hagen1214, we gaan het even op een andere en snellere manier oplossen! Kun je aan mij doorgeven op wat voor manier je de opwaardering had gedaan? Het zou moeten gaan om één van de onderstaande opties: 

  • Online Opwaarderen (van T-Mobile)
  • Online opwaarderen (niet T-Mobile)
  • Bundel kopen PayPal opwaarderen (via T-Mobile) 
  • Automatisch Opwaarderen 
  • Sms Opwaarderen 
  • Opwaardeerkaart / beltegoedbon 
  • SelfService Portal (in T-Shop) 
  • Opwaarderen via Tikkie 
  • Opwaardeer app

 

Kun je eventueel in dit topic een screenshot van dit betaalbewijs met mij delen? Als je dat liever niet hebt, kan ik je een e-mail sturen, waar je het betaalbewijs naar toe kunt mailen. Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Ik zie graag een reactie van je tegemoet! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo, hierbij het screenshot ging via online opwaarderen via t mobile

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, hierbij het screenshot ging via online opwaarderen via t mobile

 

Yes, dank hiervoor! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie? Dan zet ik het gelijk voor je door om het te laten onderzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer