Beantwoord

welkomstcadeau

  • 6 October 2023
  • 7 reacties
  • 628 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Bij het nieuwe abonnement heb ik gekozen voor een google nest. Echter kan ik hier nu helemaal geen informatie meer over terug vinden over hoe deze aan te vragen. Hoe zit dit?

mvg Vink

 

icon

Beste antwoord door Cristien 6 October 2023, 17:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

​​​​​​@Ambs Welkom! Heb je de telefoon al binnen?

Meestal staat er uitleg bij je aankoop waar je zo’n cadeautje kan aanvragen. Welk abonnement heb je aangeschaft en bij wie Odido of nog bij Tele2?.

  • Ga naar Google Promoties

  • Wie weet staat daar wat je moet doen!, ik heb die promotie nooit gezien bij Odido?

@CrisTien Wel al bij Odido en het gaat om een glasvezelabonement. Ik ga zeker even bij de link kijken van de google promoties, dank je wel hiervoor. 👍

Reputatie 7
Badge +14

@Ambs  Ik heb ooit een Google nest voorbij zien komen vorig jaar blackfriday! 
Mijn link gaat over andere promoties. Wanneer heb je dit abonnement afgesloten?

Odido geeft wel kortingen maar cadeaus bij Glasvezel heb ik nog nooit gezien.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ambs, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Tenzij ik me vergis, kan ik me heugen dat we vorig jaar of het jaar daarvoor (alhoewel ik meen dat het toen om een Ring deurbel ging) een Google Nest cadeau deden bij een nieuw glasvezelabonnement tijdens de Black Friday actie. Die actie is echter al bijna een jaar lang verlopen. Kun je jouw aanvraag met ons delen en de mail van de promotie-actie hierin plakken? Dan neem ik een kijkje voor je!

@Jason van Odido jullie doen in gebieden waar nieuwe glasvezel aangelegd worden ook nog wel eens een google nest cadeau om zo nieuwe klanten te trekken; kijk bijvoorbeeld deze actie van dit jaar maar eens; https://a.storyblok.com/f/182771/ee9264e38c/actievoorwaarden-glasvezel-actie-2023-google-nest-cam-wired.pdf misschien dat hier ook sprake was/is van een dergelijke actie? In ieder geval zijn google nest cadeaus tijdens meer gelegenheden dan alleen black friday door jullie aangeboden.
 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ambs ,

Zo'n actie kent altijd voorwaarden. O.a waarop je registratie/aanmelding moet binnen zijn.

Bij de actie in nieuwe glasvezel gebieden was dat bijvoorbeeld: 

"Je kunt je uiterlijk aanmelden voor de Actie tot en met 7 april 2023 23:59 uur op de speciale actiepagina: https://promoties.t-mobile.nl/glasvezelactie2023. Na deze datum kunnen we je aanmelding niet meer in behandeling nemen en kun je niet deelnemen aan deze Actie."

Hoi @Ambs ,

Zo'n actie kent altijd voorwaarden. O.a waarop je registratie/aanmelding moet binnen zijn.

Bij de actie in nieuwe glasvezel gebieden was dat bijvoorbeeld: 

"Je kunt je uiterlijk aanmelden voor de Actie tot en met 7 april 2023 23:59 uur op de speciale actiepagina: https://promoties.t-mobile.nl/glasvezelactie2023. Na deze datum kunnen we je aanmelding niet meer in behandeling nemen en kun je niet deelnemen aan deze Actie."

Het is een beetje vreemd want bij het aanmelden zag ik de actie staan. Dit was in september overigens. Ik las nog wel dat je er een aparte handeling voor moest doen. Na het aanmelden kon ik hier alleen helemaal niets meer van terug vinden, dus dat is een beetje vreemd. 

Reageer