Beantwoord

Zakelijk abonnement met huidige prive nummer

  • 30 December 2021
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

ik heb op dit moment een privé abonnement. Ik wil naast dit abonnement een zakelijk abonnement afsluiten, mijn huidige nummer overzetten naar het nieuwe zakelijke abonnement en mijn huidige abonnement voortzetten met een nieuw nummer op een e-Sim.

Hoe krijg ik dit het beste voor elkaar ?

 

grtz,

Jos

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 December 2021, 13:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jos,

Dat is zeker mogelijk via een contractovername. Op deze pagina kun je alle informatie erover vinden. Als je nog vragen hebt over een zakelijk abonnement dan kun je ook kosteloos contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Hi Jos,

Dat is zeker mogelijk via een contractovername. Op deze pagina kun je alle informatie erover vinden. Als je nog vragen hebt over een zakelijk abonnement dan kun je ook kosteloos contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112

Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Hoi Hajar,

Dank voor je reactie. 
 

Op die pagina krijg ik bij stap 1 de volgende opmerking

 

Contractovername is niet mogelijk. De contractstermijn van het mobiele nummer is al afgelopen.

 

Moet ik nu eerst mijn huidige contract verlengen en deze dan overzetten

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jos2112 

Je kan dan een zakelijk abonnement afsluiten en nummerbehoud aanvragen voor je particuliere nummer. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice en zij helpen je graag verder met je aanvraag. Ik hoop dat je zo verder komt!