Beantwoord

E-mails worden niet ingeladen en alles is traag

  • 21 February 2022
  • 34 reacties
  • 643 Bekeken

Mijne dames of heren, Als ik in de afgelopen dagen en vandaag  inlog in t-mobile-webmail is dit ontzettend traag en laad hij de e-mailberichten niet en blijft maar laden……Soms krijg ik ze wel te zien maar als ik er op druk om het te openen gaat die weer laden en gebeurt er niets. De rest van mijn internet verbinding werkt prima. En o ja er verdwijnen mails in mijn spambak, terwijl die normaal in mijn inbox binnenkomen.

 

icon

Beste antwoord door Boris 24 February 2022, 12:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 1

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

Hoe doe ik dit?

En verlies ik al mijn mails?

Wil wel graag alles opslaan voordat we verder gaan.

Reputatie 1

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

Hoe doe ik dit?

En verlies ik al mijn mails?

Wil wel graag alles opslaan voordat we verder gaan.

0800-0092 bellen. Telefoonbot even dollen en dan via de medewerker je wachtwoord laten resetten. Er gaan geen mails verloren

Reputatie 1

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

Hoe doe ik dit?

En verlies ik al mijn mails?

Wil wel graag alles opslaan voordat we verder gaan.

0800-0092 bellen. Telefoonbot even dollen en dan via de medewerker je wachtwoord laten resetten. Er gaan geen mails verloren

En via MyTmobilethuis kan het ook. Heb je geen medewerker nodig.

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

Hoe doe ik dit?

En verlies ik al mijn mails?

Wil wel graag alles opslaan voordat we verder gaan.

0800-0092 bellen. Telefoonbot even dollen en dan via de medewerker je wachtwoord laten resetten. Er gaan geen mails verloren

En via MyTmobilethuis kan het ook. Heb je geen medewerker nodig.

Dank, gelukt via mytmobilethuis, gewoon de oude password weer aangemaakt. :koala::thumbsup_tone2:

Reputatie 1

En hoppa, zelfs inloggen logt nu niet meer. Van de diarreedrup in de berg schijt belandt. Lekker hoor. Is dit nu het befaamde: we zijn er mee bezig?

Ik kan nu op mijn hoofdmail van t-mobile ook niet meer inloggen.?

Bij de andere 2 extra's accounts wel, maar die gebruik ik weinig.

@Lisa :scream:

Dan moet je even het ww laten resetten, daarna kom je er wel weer in

Hoe doe ik dit?

En verlies ik al mijn mails?

Wil wel graag alles opslaan voordat we verder gaan.

0800-0092 bellen. Telefoonbot even dollen en dan via de medewerker je wachtwoord laten resetten. Er gaan geen mails verloren

En via MyTmobilethuis kan het ook. Heb je geen medewerker nodig.

Dank, gelukt via mytmobilethuis, gewoon de oude password weer aangemaakt. :koala::thumbsup_tone2:

mooi dat het gelukt is! (ik heb ook mijn oude ww weer hergebruikt)

Hi @Turborobbie, heel terecht dat jij dit hier aanstipt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik heb goed nieuws. Mijn collega heeft geconstateerd dat jouw mail weer als vanouds werkt en hij heeft daarbij het wachtwoord aangepast. Ik heb zojuist in een privébericht het nieuwe wachtwoord naar je gestuurd en dan hoor ik hier heel graag of het probleem bij jou is verdwenen! 💪

Hi @ABC12345, in het andere topic houd ik jou op de hoogte van updates! Zojuist heb ik gecheckt of er al iets uit het onderzoek is gerold, maar ik kan nog niks met je delen. Zodra hier iets uitkomt, dan deel ik het gelijk met je!

Hi @RianneDennisRana, voor jou ben ik ook gelijk gaan checken of er al iets het onderzoek is gerold dat ik met jou kan delen! Ik heb zojuist aan mijn collega van de technische dienst gevraagd of er al een status update bekend is, maar hier heb ik nog geen reactie op gekregen. Ik hoop dat wij jou snel kunnen verblijden met de oplossing. Dankjewel voor jouw geduld!

Hi @hotmilk_, heel goed dat jij ook in dit topic hebt aangeklopt! Ik wil graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Zou jij hiervoor jouw e-mailadres naar mij kunnen sturen via een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Super fijn om te lezen @Gerrit078! Top dat jij dit hier deelt. Ik hoop ontzettend dat dit ook voor de rest geldt. 

Hoi Lisa, thx voor je bericht. Als topicopener kan ik je vreugdevol mededelen dat het bij mij ook weer werkt (zonder wachtwoord reset). Hoop uiteraard dat dit zo blijft.

Reputatie 1

Hi Lisa, dankjewel! Helemaal goed.

We weten het nog niet wat en waarom/ oorzaak enz. Was kwestie van een update?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Turborobbie, dankjewel voor de heldere terugkoppeling! Daar was ik mij inderdaad niet van bewust, excuses daarvoor. Super fijn om te lezen dat het inmiddels weer goed werkt. Als jij nog andere vragen hebt, stel ze dan vooral! 

Hi @RianneDennisRana, top dat het gelukt is en fijn dat @Turborobbie jou zo goed heeft geholpen! Ik ben heel blij dat het weer goed werkt. Laat het dan ook zeker weten als ik nog iets voor je kan betekenen!

Hi @Alex1964, erg fijn dat jij dit ook aangeeft! Graag gedaan en super dat het weer werkt. Laat je het weten als jij nog andere vragen hebt? 

Hi @ABC12345, heel graag gedaan! Ik heb aan mijn collega uitgevraagd wat exact de oorzaak van de problemen was. Dat laat ik weten, zodra ik een reactie terug heb!