Facturen niet beschikbaar

  • 25 May 2023
  • 43 reacties
  • 543 Bekeken

Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)

Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?

Jason van Odido 11 maanden geleden

Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen.  Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen: 

In the Chrome app

  1. On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
  2. At the top right, tap More .
  3. Tap History Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
  6. Tap Clear data.
Bekijk origineel

43 reacties

Hoi @Cal,

Bij mij is het wel gelukt om mijn facturen in te kijken en ook te downloaden. Dit heb ik gedaan vanaf een laptop met Safari browser.

 

Alvast bedankt voor al je werk!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Reputatie 2

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Hallo @Tommie,

Ik heb zojuist in de IOS App gekeken, en inderdaad… de foutmelding is verdwenen!
Top werk, en bedankt voor jullie support.

Ik heb nog niet op de browser gekeken, maar via de App heeft hij het nog nooit gedaan… dat is dus bij deze gefixt😁

Goedendag,
ik loop ook tegen dit probleem aan en heb 11/12 de helpdesk gebeld, het zou binnen 24 uur opgelost zijn en ik zou alvast de factuur per mail toegestuurd krijgen. Die heb ik niet in mijn mail ontvangen.
Helaas zie ik nog geen facturen in de app of browser zowel op Android tablet en telefoon en niet op de PC Edge en Opera geprobeerd maar helaas.
Cache geleegd en cookies verwijdert maar helaas.
In de app krijg ik het volgende te zien

In de browsers kom ik niet verder dan een scherm met Betaalgegevens en factuurinstellingen . Daar maak ik geen printscreen van ivm persoonlijke gegevens die daarop staan.
Kan dit opgelost worden?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Befajomo, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat van mijn kant de pagina met de facturen geen foutmeldingen geeft. Ik wil daarom graag voor je uitzoeken waarom jij dit te zien krijgt en ervoor zorgen dat je toegang kan krijgen tot deze gegevens. Zou je me aan kunnen geven welke stappen je precies volgt nadat je bent ingelogd in het Mijn Odido account? Ook ben ik benieuwd of het wel lukt om in het mobiele account de facturen in te zien, of dat je hier ook een foutmelding krijgt. Dan kan ik hiermee aan de slag gaan voor je! 

Hej @Nora van Odido 

Ik open de app

Kies facturen 

Dan kom ik in de app bij "betaalgegevens en factuurinstellingen" 

Geen facturen te zien bij internet en tv

 

Manier 2

Als ik op de overzicht pagina staat en kies "internet en tv"

Kies ik facturen 

En krijg ik ook  "betaalgegevens en factuurinstellingen"  te zien. 

Kies ik mobiel 

Kies ik facturen 

Heb je 2 tabbladen mobiel en internet 

Kies ik mobiel 

Dan krijg ik de facturen mobiel te zien 

Als ik daar dan tab "internet" kies, krijg ik "helaas deze pagina zit op slot"

 

Browser mobiel ingelogd 

Zie ik de facturen mobiel 

Kies ik dan met het uitklap menu rechtsboven "internet en tv"

Zie ik het bedrag van de factuur die klaar staat. 

Klik ik daarop kom ik in tab facturen 

En krijg ik weer "betaalgegevens en factuurinstellingen" te zien

Als ik op betaalgegevens tik, kan ik keuze maken hoe ik geïnformeerd wil worden 

Als ik een keuze hebt gemaakt dan kan ik het niet opslaan. 

 

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt om het probleem op te lossen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Befajomo, bedankt voor de duidelijke uitleg. Als het goed is moet het op de desktop-versie wel goed werken. We zijn druk bezig om de pagina's met de foutmelding op te lossen. Dit is namelijk verschillend per klant en lijkt een redirect fout te zijn. Hopelijk is het snel opgelost! 

Hej @Tommie van Odido 
Helaas werkt het in Opera en Edge op mijn laptop ook nog niet. Cookies verwijdert en daarna opnieuw ingelogd.
Maar Helaas
En andere browsers gebruik ik niet
Dus???? nog steeds geen facturen te zien behalve die van mijn mobiel

Reputatie 2

Hoi @Tommie van Odido,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat ik de facturen niet te zien krijg. Ik zie nu pas dat hier op de community een post over is dus wil hier ook op reageren. Ik krijg geen fout melding te zien maar ook geen facturen. Wel krijg ik in de rubriek compensatie te zien wat er voor mij volgend factuur gecompenseerd gaat worden. 

Voor mij geld dat ik zowel via de desktop als via de app op de telefoon geen facturen te zien krijg. De facturen voor de mobiel kan ik nog niet over oordelen omdat mijn nummer pas vandaag bij jullie in gebruik is genomen. 

Het probleem had ik al gemeld via facebook en het factuur voor internet en tv is mij eenmalig toegestuurd. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @patje55 & @Befajomo, zouden jullie een screenshot willen maken van het scherm? Dan kan ik het doorzetten! 

Hej @Tommie van Odido hierbij de printscreen

De 1ste is van de melding in de app

De 2e is van de browser en dat is zowel labtop, Android tablet en Android telefoon

 

 

Reputatie 2
Via chrome
Via de telefoon.
Hierbij de gevraagde gegevens. Ik kan dus zowel via de telefoon app als via chrome niets zien ze staan er voor mij gewoon weg niet. De compensatie zie ik wel staan als ik er op klik

 

Reputatie 6
Badge +2

@Befajomo Ik heb het voor je door gezet naar de juiste afdeling! @patje55 Ik kan jouw abonnement niet vinden op basis van je e-mail adres. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan, ga ik gelijk voor je aan de slag!

Reputatie 2

Gisteren nog even privé bericht gestuurd naar @Teresa van Odido Deze heeft nu mijn klantnummer. Maar ook hier ging al wat mis. Mijn klant nummer staat niet op de plaats waar het zou horen te staan. In mijn gegevens zoals aangegeven was het niet terug te vinden. Misschien dat ook dit voor verschillende klanten verschillend op de website word weergeven? Als het goed is worden mijn screenshots maanden door gestuurd naar de betreffende afdeling. Door een storing kon dit op dat moment niet gedaan worden.

 

@Teresa van Odido ik zie nu de factuur in de app en de browser 

Reputatie 2

@Teresa van Odido Ook ik zie nu het factuur in de app en browser. Als jij beschikbaar bent zou je mij nog een privé bericht willen sturen? of een van de andere moderators die online zijn en dit zien? Heb even een vraag over mijn aansluiting.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @patje55, Teresa is morgen weer aan het werk, die heeft een aantal welverdiende vrije dagen achter de rug! Je mag de vraag ook hier aan mij stellen of Teresa zal dit deze week voor je oppakken. 

Reputatie 2

Hi @patje55, Teresa is morgen weer aan het werk, die heeft een aantal welverdiende vrije dagen achter de rug! Je mag de vraag ook hier aan mij stellen of Teresa zal dit deze week voor je oppakken. 

Beter om mijn eigen topic te bekijken @Tommie van Odido Weet niet of dit tot morgen moet wachten omdat er vreemde dingen gebeuren. 

 groetjes,
Patrick

Reageer