Facturen niet beschikbaar

  • 25 May 2023
  • 43 reacties
  • 543 Bekeken

Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)

Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?

Jason van Odido 11 maanden geleden

Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen.  Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen: 

In the Chrome app

  1. On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
  2. At the top right, tap More .
  3. Tap History Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
  6. Tap Clear data.
Bekijk origineel

43 reacties

Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

Ik kan de factuur nu wel inzien/opslaan.

Bedankt voor het oplossen!

Reputatie 2

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Hallo @Tommie,

Ik heb zojuist in de IOS App gekeken, en inderdaad… de foutmelding is verdwenen!
Top werk, en bedankt voor jullie support.

Ik heb nog niet op de browser gekeken, maar via de App heeft hij het nog nooit gedaan… dat is dus bij deze gefixt😁

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook via de IOS app krijg ik geen facturen te zien.
Via diverse browsers geprobeerd (ook in private tab + cache leeggegooid).

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sublimerote 

Ik zie nu ook dezelfde melding als ik de facturen wil bekijken via de app of website, eerder lukte het nog wel. Misschien een tijdelijk probleem?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen.  Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen: 

In the Chrome app

  1. On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
  2. At the top right, tap More .
  3. Tap History Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
  6. Tap Clear data.
Reputatie 7
Badge +7

Hallo @sublimerote@Waqqas en @Jason 

Heb ook hetzelfde probleem, kan wel inloggen maar niet de facturen van T-Mobile Thuis inzien.
Echter als ik dan kies voor mijn facturen van T-Mobile (mobiel dus) deze krijg ik wel netjes te zien via dezelfde site. Lijkt dus een probleem / bug aan de Thuis kant van de inlog site. Heb mijn abonnementen gekoppeld dus 1 inlog.

Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel?

Zoals ik in mijn eerste post al aangaf werkt het in 2 verschillende browsers op 2 verschillende platforms niet.

Cookies wis ik standaard al bij het afsluiten van de browser.

Het probleem speelt al meerdere dagen.

Reputatie 2

Hallo @Cal,
Zeker een goed weekend gehad, hopelijk ook voor jou!

Ik heb zojuist nog even gechecked, maar ik heb het op 3 verschillende devices.
Waarvan 1x een laptop, en 2x een iPhone (IOS App).
Overal krijg ik de melding (waarvan de screenshot hier in dit draadje al aanwezig is).

Het legen van de cache, of het testen in een private venster lost het helaas niet op.
 

Hoi @Cal,

Bij mij is het wel gelukt om mijn facturen in te kijken en ook te downloaden. Dit heb ik gedaan vanaf een laptop met Safari browser.

 

Alvast bedankt voor al je werk!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @sublimerote@Waqqas en @Jason 

Heb ook hetzelfde probleem, kan wel inloggen maar niet de facturen van T-Mobile Thuis inzien.
Echter als ik dan kies voor mijn facturen van T-Mobile (mobiel dus) deze krijg ik wel netjes te zien via dezelfde site. Lijkt dus een probleem / bug aan de Thuis kant van de inlog site. Heb mijn abonnementen gekoppeld dus 1 inlog.

Bij mij lijkt het nu opgelost, heb net ingelogd via de website(Firefox browser) , kan nu gewoon de facturen en alles weer inzien.
Dit werkt overigens ook weer via de app, althans dat is mijn ervaring.

Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Ik heb het de afgelopen dagen geprobeerd via zowel een Windows PC met Edge-browser als iPad met Edge- en Safari-browsers. Inloggen lukt, maar als ik op het onderdeel Facturen klik, dan volgt de melding “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”.

Ik heb hetzelfde probleem, verschillende browsers, via de app, alles al geprobeerd. Graag een oplossing. Had hier zelf ook een topic over gemaakt toevallig: 

 

Reputatie 2

@Cal,

Dank voor je antwoord.
Hierbij een screenshot van de foutmelding:
 

 

Deze krijg ik zowel via de webbrowser(s) als in de IOS app (diverse iphones met de app geprobeerd).
Op diverse plekken de cache geleegd, echter zonder resultaat.

Daarnaast zie ik op de community meerdere nieuwe topics, met exact hetzelfde issue.

@Cal Ik heb de laatste factuur kunnen downloaden. Dank voor het opvolgen.

@Cal bij mij doet hij het nu weer. Dank!

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hier in deze thread is gemeld. Het is nu al 2 weken het geval.

Ik krijg de foutmelding bij facturen in verschillende soorten browsers ook na opschonen cookies. 

Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Alvast bedankt. 

Bijgevoegd het screenshot.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @niekniek1989 & @MrBreeze, hopelijk hebben jullie een mooi weekend achter de rug gehad. Een kleine update: voor een deel van de melders hebben wij vlak voor het weekend de facturen terug kunnen toveren. Mocht het probleem nog bij jullie spelen: het onderzoek loopt sowieso door maar laat het gerust weten zodat ik jullie klantprofiel extra als voorbeeld kan aankaarten.

Ik blijf een oog voor jullie in het zeil houden, dit komt goed!

Edit: een korte extra vraag, ervaren jullie dit probleem ook via een laptop of computer? Het vermoeden speelt dat dit probleem enkel speelt bij de App en de mobiele website. Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor jullie moeite!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Befajomo, bedankt voor de duidelijke uitleg. Als het goed is moet het op de desktop-versie wel goed werken. We zijn druk bezig om de pagina's met de foutmelding op te lossen. Dit is namelijk verschillend per klant en lijkt een redirect fout te zijn. Hopelijk is het snel opgelost! 

Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)

Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?

Ik hebt hetzelfde probleem. 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem 

Hej @Tommie van Odido 
Helaas werkt het in Opera en Edge op mijn laptop ook nog niet. Cookies verwijdert en daarna opnieuw ingelogd.
Maar Helaas
En andere browsers gebruik ik niet
Dus???? nog steeds geen facturen te zien behalve die van mijn mobiel

Reputatie 2

Gisteren nog even privé bericht gestuurd naar @Teresa van Odido Deze heeft nu mijn klantnummer. Maar ook hier ging al wat mis. Mijn klant nummer staat niet op de plaats waar het zou horen te staan. In mijn gegevens zoals aangegeven was het niet terug te vinden. Misschien dat ook dit voor verschillende klanten verschillend op de website word weergeven? Als het goed is worden mijn screenshots maanden door gestuurd naar de betreffende afdeling. Door een storing kon dit op dat moment niet gedaan worden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Reputatie 2

Hoi @Tommie van Odido,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat ik de facturen niet te zien krijg. Ik zie nu pas dat hier op de community een post over is dus wil hier ook op reageren. Ik krijg geen fout melding te zien maar ook geen facturen. Wel krijg ik in de rubriek compensatie te zien wat er voor mij volgend factuur gecompenseerd gaat worden. 

Voor mij geld dat ik zowel via de desktop als via de app op de telefoon geen facturen te zien krijg. De facturen voor de mobiel kan ik nog niet over oordelen omdat mijn nummer pas vandaag bij jullie in gebruik is genomen. 

Het probleem had ik al gemeld via facebook en het factuur voor internet en tv is mij eenmalig toegestuurd. 

 

Goedendag,
ik loop ook tegen dit probleem aan en heb 11/12 de helpdesk gebeld, het zou binnen 24 uur opgelost zijn en ik zou alvast de factuur per mail toegestuurd krijgen. Die heb ik niet in mijn mail ontvangen.
Helaas zie ik nog geen facturen in de app of browser zowel op Android tablet en telefoon en niet op de PC Edge en Opera geprobeerd maar helaas.
Cache geleegd en cookies verwijdert maar helaas.
In de app krijg ik het volgende te zien

In de browsers kom ik niet verder dan een scherm met Betaalgegevens en factuurinstellingen . Daar maak ik geen printscreen van ivm persoonlijke gegevens die daarop staan.
Kan dit opgelost worden?

Reageer