Beantwoord

Huawei HG659 modem vervangen

  • 29 August 2023
  • 35 reacties
  • 744 Bekeken

Hallo,

 

Ik zit met een verouderd modem van Huawei en is niet meer van deze tijd. Geregeld moet ik het modem opnieuw opstarten, wifi is traag, niet echt prettig allemaal. Ik zie op het forum dat veel mensen dit modem inmiddels al hebben laten vervangen en dat zou ik ook graag willen.

Mvg, Bas

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 29 August 2023, 16:35

Bekijk origineel

35 reacties

Hoi. Mag ik ook vraag om mijn Huawei modem te vervangen. Helaas werkt het minder stabiel dan vroeger :(

Alvast bedankt,

Boris

Reputatie 7
Badge +9

Zeker weten @B.G.D! ik heb het meteen voor je in gang gezet. Je onvtang hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen op Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer terug, die mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

hi @Tommie van Odido , ik heb ook een oude Huawei HG659, deze begint zijn kuren te vertonen, bovendien werkt deze niet met Wifi 6. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen? 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @r3verse, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. De status hiervan is ook in te zien in jouw Mijn Odido account. Het oude modem hoef je niet retour te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Alvast veel plezier met het nieuwe modem! 

Hallo @Nora van Odido @Tommie van Odido hier ook problemen met de HG659. Sinds een week is het onmogelijk om ethernet-verbindingen te krijgen, ongeacht de kabel, ook al factory reset uitgevoerd etc.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @DonLiz, geen probleem! Ik heb je abonnement bekeken en dit is zeker mogelijk. Ik heb het modem direct vervangen voor een Zyxel. Ook ben ik zo vrij geweest meteen je wifipunten om te ruilen naar dit model. Deze zullen beter werken in samenwerking met je nieuwe modem. Het oude modem hoeven we niet retour, deze kun je aangeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. De wifipunten willen we wel graag terug. Hiervoor sturen we je een retourinstructie per e-mail!

Ik heb ook precies hetzelfde probleem als hier. Mijn modem is Huawei HG659 en 5G wordt vaak gedetecteerd en ik moet het opnieuw instellen. Help alstublieft.

Reputatie 6
Badge +2

@witt.blue Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder!

Ik heb meteen het modem voor je omgeruild, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Je huidige modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

.

Reputatie 6
Badge +2

@Oneeno Ik beantwoord jouw vragen gelijk in dit topic, het is namelijk niet volgens de Huisregels van onze Community om een privébericht te sturen naar het moderatieteam als daar niet specifiek om is gevraagd. 

Uiteraard help ik je graag verder! 😊 Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken hoe het zit. Je hoeft je geen zorgen te maken, je ontvangt namelijk het allernieuwste modem: de Zyxel T-56. 

Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Wil je meer weten over onze Huisregels? Neem dan een kijkje in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Reageer