Hulp bij correcte accountgegevens Thuis Abonnement

  • 12 August 2023
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Beste klantenservice,

 

aangezien ik zeer recent goed geholpen ben via dit platform, ga ik het nog eens proberen waar bij het telefonisch niet gelukt is. Ik heb problemen met het inzichtelijk krijgen van mijn (nieuwe) T-Mobile thuis abonnement. Zowel ik als mijn vrouw kunnen terecht op het account voor de mobiele gegevens, maar nergens staan de gegevens van het Thuis contract. 
 

Een beetje achtergrond informatie: In Mei heb ik een overstap geprobeerd voor een week naar Ziggo, waaruit bleek dat er mij iets verkocht was wat ik niet wilde. Hierdoor ben ik weer terug naar T-mobile gegaan, maar omdat er in de overstap tussen de providers iets fout was gegaan, was mijn contract al beëindigd en moest er een nieuw contract aangemaakt worden

 

Ik heb hier een tijdje terug ook voor gebeld, zij gaven aan dat, aangezien mijn vorig contract op mijn mailadres stond, er geen nieuw contract toegevoegd kon worden. Ik heb hiervoor het mailadres van mijn vrouw opgegeven, maar achteraf blijkt nu dat hier dus ook niks mee gedaan is (terwijl gezegd werd dat ze het daar aan gingen toevoegen)

 

Ik ben er nu achter gekomen omdat ik een koppelcode voor de ESPN nodig heb, die ik waarschijnlijk kan vinden bij mijn contractgegevens.

 

Het liefst heb ik het gewoon inzichtelijk in mijn eigen account, als het niet anders kan dan via mijn vrouw, en indien nodig kan ik een nieuw mailadres hiervoor maken.

 

Wederom bedankt voor het meekijken, meedenken en helpen hiervan :)

Demi van Odido 9 maanden geleden

Het is niet de bedoeling om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp. Ik heb jouw vraag beantwoord in: Hulp bij correcte gegevens Thuis Abonnement | T-Mobile Community

Ik sluit dit topic. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Het is niet de bedoeling om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp. Ik heb jouw vraag beantwoord in: Hulp bij correcte gegevens Thuis Abonnement | T-Mobile Community

Ik sluit dit topic.